Tesla Model S pometel s Corvette Stingray 2014 v »drag race-u«

Tesla Model S, električni avto ameriškega proizvajalca Tesla Motors žanje uspehe enega za drugim. Že pred splavitvijo na trg je bilo jasno, da ta električni avtomobil kupci resnično težko pričakujejo in bo prava prodajna uspešnica. Sedaj, ko je že lep čas prisoten na trgu je vse to še bolj jasno – Model S je izjemno priljubljen avtomobil.

Tesla Model S, električni avto ameriškega proizvajalca Tesla Motors žanje uspehe enega za drugim. Že pred splavitvijo na trg je bilo jasno, da ta električni avtomobil kupci resnično težko pričakujejo in bo prava prodajna uspešnica. Sedaj, ko je že lep čas prisoten na trgu je vse to še bolj jasno – Model S je izjemno priljubljen avtomobil.

Tesla Model S, električni avto ameriškega proizvajalca Tesla Motors žanje uspehe enega za drugim. Že pred splavitvijo na trg je bilo jasno, da ta električni avtomobil kupci resnično težko pričakujejo in bo prava prodajna uspešnica. Sedaj, ko je že lep čas prisoten na trgu je vse to še bolj jasno – Model S je izjemno priljubljen avtomobil.thumb teslamodels vs stingray Ampak kaj ga naredi tako posebnega? Nekaj pripomore k temu to, da ponuja vrhunski prestiž po razmeroma razumni ceni. Drug faktor je seveda električni pogon, ki poskrbi, da se lastnik vozi skoraj zastonj (približno 1 evro na 100 kilometrov), poleg vseh tehničnih poslastic pa je eden od ključnih faktorjev uspeha tudi zmogljivost avtomobila. Na spletu so se začeli vrstiti različni dokazi, da električni avto kakršen je Tesla Model S brez težav pomete z veliko zmogljivejšo bencinsko konkurenco. In zadnji posnetek to popolnoma potrjuje.

V Ameriki sta se namreč v dirki pospeševanja (drag race) pomerila Tesla Model S in ikona ameriških športnih avtomobilov, Corvette, natančneje zadnja generacija slednjega, Corvette Stingray C7 Z51 2014, ki premore 460 konjskih moči. Naloga Corvette je bila, da v dirki užene električni avto s 416 konjskimi močmi, kolikor jih razvije električni motor v Tesli. Pa je to uspelo bencinskemu mišičnjaku? Posnetek dokazuje, da ne. Tesla Model S je ciljno črto prevozil s prednostjo 0,235 sekunde. Uradni podatki proizvajalcev pravijo, da bi moral Corvette Stingray od 0 do 100 km/h pospešiti v pičle 3.8 sekunde, Tesla Model S pa v 4.2 sekunde. Kot kaže je v praksi to nekoliko drugače.

{youtube}VOqWlOrlkIg{/youtube}

Toyotin avtomobil na vodik v prodaji že prihodnje leto

Potem, ko so se dodobra uveljavili na trgu hibridnih avtomobilov, najbolj na račun vsem znanega Priusa, japonska Toyota stopa še eno stopnico višje pri elektrifikaciji svojih modelov. Na sejmu zabavne elektronike CES, ki se te dni odvija v ameriškem Las Vegasu so premierno razkrili koncept avtomobila na vodik z oznako FCV Concept.

Potem, ko so se dodobra uveljavili na trgu hibridnih avtomobilov, najbolj na račun vsem znanega Priusa, japonska Toyota stopa še eno stopnico višje pri elektrifikaciji svojih modelov. Na sejmu zabavne elektronike CES, ki se te dni odvija v ameriškem Las Vegasu so premierno razkrili koncept avtomobila na vodik z oznako FCV Concept.

Potem, ko so se dodobra uveljavili na trgu hibridnih avtomobilov, najbolj na račun vsem znanega Priusa, japonska Toyota stopa še eno stopnico višje pri elektrifikaciji svojih modelov. Na sejmu zabavne elektronike CES, ki se te dni odvija v ameriškem Las Vegasu so premierno razkrili koncept avtomobila na vodik z oznako FCV Concept.thumb toyota fcv concept Štirivratno limuzino srednjega razreda tako poganja vodik v kombinaciji z zrakom, kar pomeni, da je edini izpust voda, sicer pa je to popolnoma električni avtomobil, ki ga ni potrebno polniti iz električnega omrežja.

Celo več! Toyota v sporočilu za javnost omenja, da bodo lastniki takšnega avtomobila na vodik lahko pograbili ključe svojega jeklenega konjička, ko bo zmanjkalo električne energije v njihovem domu in namesto nerodnih sveč, svoj dom v tem času greli in osvetljevali kar s pomočjo avtomobila. Električni motor v konceptu namreč proizvede več kot 100 kW moči, kar naj bi s polnim rezervoarjem vodika zadostovalo za oskrbovanje povprečnega doma z električno energijo kar cel teden.thumb toyota fcv concept2Seveda pa je oskrbovanje doma z elektriko drugotnega pomena, glavni cilj tega avtomobila je ničelni izpust emisij. Pri Toyoti pravijo, da je inženirjem uspelo razviti in izdelati pogonski sklop, ki bo z enim polnjenjem rezervoarja sposoben prevoziti okoli 500 kilometrov, ponovno polnjenje pa bo hitro in varno – prav takšno kot je na bencinskih ali dizelskih avtomobilih.

In kar je najpomembnejši podatek, Toyotin avtomobil na vodik naj bi šel v prodajo že prihodnje leto. Več informacij zaenkrat še niso razkrili, glede na to, da je uradna premierna napovedana že za prihodnje leto, pa le te lahko pričakujemo že zelo kmalu.

Ali General Motors namerava kupiti Teslo?

Brez zadržkov lahko rečemo, da je Tesla pionir na področju električnih vozil za množično proizvodnjo. Njihov prvi izdelek, Roadster, je pravzaprav glavni krivec, da ta segment avtomobilizma v zadnjih letih cveti kot gobe po dežju.

Brez zadržkov lahko rečemo, da je Tesla pionir na področju električnih vozil za množično proizvodnjo. Njihov prvi izdelek, Roadster, je pravzaprav glavni krivec, da ta segment avtomobilizma v zadnjih letih cveti kot gobe po dežju.

Brez zadržkov lahko rečemo, da je Tesla pionir na področju električnih vozil za množično proizvodnjo. Njihov prvi izdelek, Roadster, je pravzaprav glavni krivec, da ta segment avtomobilizma v zadnjih letih cveti kot gobe po dežju. Okoli tega mladega podjetja pa so se že od samega začetka pojavljala vprašanja koliko časa bodo pravzaprav zdržali sami, kot nekakšen izobčenec v svetu uveljavljenih znamk.thumb tesla storeKljub vsem dvomom je Tesli uspelo zapreti marsikatera usta, bodisi s čudovitimi produkti kot je Tesla Model S, bodisi z zvezdniškimi referencami – tako Roadster, kot Model S sta namreč zelo priljubljena med zvezdniki. Kljub vsemu pa se je v zadnjem času v javnosti začelo postavljati vprašanje; ali bo ameriški avtomobilski gigant, General Motors, kupil Teslo? Ameriški spletni časopis Digital Trends poroča, da finančni analitik Yra Harris iz Praxisa verjame, da je GM na dobri poti, da kupi Teslo in to že v letošnjem letu.

V izjavi za CNBC je Harris dejal, da verjame, da je napočil čas, da GM kupi Teslo, ob tem pa se nam postavlja marsikatero vprašanje. Najbolj pomembno je zagotovo zakaj bi General Motors pravzaprav želel kupiti Teslo? Harris kot razlog navaja dejstvo, da je GM imel s svojim električnim avtomobilom Volt (ameriška različica Opel Ampere) v lanskem letu porazno prodajo, saj so prodali zgolj 19.000 enot Volta, kar je triodstotni upad prodaje napram letu 2012. Ob tem pa je Tesla navdušil s svojim Model S-om, saj skorajda ni bilo človeka, ki ne bi po preizkusu pohvalil tega avtomobila. To pa bi bila odlična odskočna deska za GM, da dominira v svetu prestižnih električnih avtomobilov.

Spomnimo, da je GM že pokazal interes za segment luksuznih EV s splavitvijo Cadillaca ELR (električnega avtomobila s podaljšanim dometom, ki si tehnologijo deli z Voltom). Ob vsem tem pa ima General Motors tudi pestro zgodovino nakupov avtomobilskih znamk, saj so si v svoji zgodovini prilastili odmevna imena kot so Hummer, Saturn, Daewoo in Saab, ter nekaj manjših deležev v Subaruju, Suzukiju, PSA Peugeot-Citroen in Isuzu. Vendar pa kljub temu, da Tesline finance niso bleščeče, se postavlja vprašanje, če bo njen izvršni direktor in ustanovitelj Elon Musk pripravljen svojega otroka prodati ali deliti z nekom? Trenutno so vse to zgolj špekulacije in ugibanja enega analitika, zato še ni čas za slavje (vsaj ne za General Motors), kako se bo zgodba odvijala pa bomo videli tekom letošnjega leta.

Kawasaki s konceptom J želi spremeniti motociklizem

Japonski Kawasaki, ena izmed vodilnih znamk motociklistične industrije, je spoznal, da bo potrebno slediti trendom, vendar je njihov preskok med klasičnim motociklizmom kot ga poznamo zadnjih 50 let in prihodnostjo le tega, v primerjavi z ostalimi proizvajalci, ogromen, celo revolucionaren.

Japonski Kawasaki, ena izmed vodilnih znamk motociklistične industrije, je spoznal, da bo potrebno slediti trendom, vendar je njihov preskok med klasičnim motociklizmom kot ga poznamo zadnjih 50 let in prihodnostjo le tega, v primerjavi z ostalimi proizvajalci, ogromen, celo revolucionaren.

Ne le avtomobilski sektor, počasi se spreminja tudi svet motociklizma in sledi trendom elektrifikacije vozil. Električni motocikli proizvajalcev Zero Motorcycles in Brammo denimo so v Ameriki zelo dobro sprejeti, trendu pa sledijo tudi evropski proizvajalci kot je avstrijski KTM, ki na trgu spreminja motociklizem z električnim kros modelom Freeride E.thumb kawasaki j concept Tudi japonski Kawasaki, ena izmed vodilnih znamk motociklistične industrije, je spoznal, da bo potrebno slediti trendom, vendar je njihov preskok med klasičnim motociklizmom kot ga poznamo zadnjih 50 let in prihodnostjo le tega, v primerjavi z ostalimi proizvajalci, ogromen, celo revolucionaren. Medtem, ko večina proizvajalcev bencinski motor nadomesti z električnim, gredo zeleni Japonci korak dlje.

S konceptom Kawasaki J Concept želijo spremeniti motocikel v celoti. Če si ogledate priloženi video posnetek, ki so ga kazali na avtomobilskem salonu v Tokiu, vidite, da motocikel spreminja obliko. Iz športnega motocikla se lahko preobrazi v trikolesnik s pokončno držo, ki je kot nalašč za mestno vožnjo, kjer športni motorji zelo utrujajo voznika.thumb kawasaki j concept 2 Sistem je zelo kompleksen, saj se oblika motocikla spreminja zaradi zadnje nihajne roke, ki je sposobna skrajšati ali podaljšati medosno razdaljo in sistema sprednjih koles z variabilnim razmakom. To pomeni, da ko je Kawasaki J v vlogi športnega motorja je zadnja nihajna roka popolnoma spuščena, medosna razdalja najdaljša in sprednji kolesi povsem skupaj – tako, da tvorita eno kolo. Če si voznik zaželi bolj sproščene vožnje, se zadnja nihajka dvigne, s čimer se dvigne tudi sedež, sprednji kolesi se razmakneta in krmilo poviša. Tako dobimo udoben trikolesnik.

{youtube}Ab5h8KRYyqQ{/youtube}

Informacije okoli pogonskega sklopa so skope, vemo pa, da je Kawasaki J električni motocikel z visoko kapacitivnimi nikelj-metaln hibridnimi baterijami, proizvajalca GIGACELL. Trenutno še ni jasno ali bodo Kawasakijevi inženirji razvijali serijsko različico ali gre le za »show bike«, vsekakor pa je koncept nekakšen predogled prihodnosti motociklizma. Vam je všeč?

{gallery}elektricni_motocikli/kawasaki/j_concept/galerija{/gallery}

Članske ugodnosti

Spoštovani uporabnik/ca portala Elektro-Vozila! 

Kot registriranemu članu ti pripadajo številne ugodnosti. Katere so te ugodnosti in kako jih lahko koristiš si lahko prebereš spodaj. 

lifelogo10% popust na vse izdelke v spletni trgovini Life.si 

Na voljo je kupon za 10% popust na vse izdelke v spletni trgovini Life.si. Kodo za popust: 10MANJ vneseš ob zaključku nakupa v spletni blagajni. Pomembno je, da nakup opraviš preko te povezave, da se upošteva 10% popust. 

 

 

zabeclogoPopust pri nakupu domene ali gostovanja za spletne strani

V sodelovanju s spletno agencijo Zabec.net ti podarjamo 15% popust pri nakupu gostovanja in 5% popust pri nakupu domene, ter 15% popust na ostale storitve. Koda za popust je: apopust-3316-3

 

POZOR! Ne pozabi redno spremljati te podstrani, saj se bodo ugodnosti vseskozi dodajale!

Tesla Model E bo električni avto za množice

V začetku letošnjega leta je direktor podjetja Tesla Motors obljubil, da bo njegovo avtomobilsko podjetje izdelalo električni avtomobil za množice, ki se bo postavljal ob bok priljubljenemu Nissan Leafu in bo stal pod 40,000 ameriškimi dolarji.

V začetku letošnjega leta je direktor podjetja Tesla Motors obljubil, da bo njegovo avtomobilsko podjetje izdelalo električni avtomobil za množice, ki se bo postavljal ob bok priljubljenemu Nissan Leafu in bo stal pod 40,000 ameriškimi dolarji.

V začetku letošnjega leta je direktor podjetja Tesla Motors obljubil, da bo njegovo avtomobilsko podjetje izdelalo električni avtomobil za množice, ki se bo postavljal ob bok priljubljenemu Nissan Leafu in bo stal pod 40,000 ameriškimi dolarji.thumb tesla model s e Na spletu pa so se že začele pojavljati govorice okoli tega modela in slednje namigujejo, da naj bi šlo za avtomobil pod oznako Model E in bo predstavljen na ameriškem avtomobilskem salonu 2015 Detroit Motor Show. Šlo naj bi za štirivratni električni avto, katerega točna oblika še ni znana, vendar, če sklepamo po Leafu, bi lahko šlo za mešanico limuzine in kombilimuzine (t.i. hatchbacka).

V intervjuju za eno od avtomobilskih revij je Elon Musk dejal, da ta avtomobil ne bo samo pomanjšana različica Model S (na sliki), saj ne želijo enega oblikovalskega sloga uporabiti na več modelih, kot to radi počno Nemci. Čeprav okoli Model E ni še nikakršnih uradnih informacij, je Musk namignil, da bo domet prihajajočega električnega avtomobila okoli 320 kilometrov. Ne pozabimo pa, da kalifornijsko podjetje že dela na naslednjem modelu Model X, ki bo na ceste zapeljal v prihajajočem letu.

Predogled Audi-ja Q2 ki bo opremljen z e-tron quattro pogonom

Čeprav je Audi preklical projekt električnega R8 e-trona, to ne pomeni, da v Ingolstadtu ne razvijajo električne pogonske tehnologije dalje. Pravkar so novinarjem lansirali skice avtomobila, katerega koncept bodo predstavili na prihajajočem avtomobilskem salonu 2014 Detroit Auto Show.

Čeprav je Audi preklical projekt električnega R8 e-trona, to ne pomeni, da v Ingolstadtu ne razvijajo električne pogonske tehnologije dalje. Pravkar so novinarjem lansirali skice avtomobila, katerega koncept bodo predstavili na prihajajočem avtomobilskem salonu 2014 Detroit Auto Show.

Čeprav je Audi preklical projekt električnega R8 e-trona, to ne pomeni, da v Ingolstadtu ne razvijajo električne pogonske tehnologije dalje. Pravkar so novinarjem lansirali skice avtomobila, katerega koncept bodo predstavili na prihajajočem avtomobilskem salonu 2014 Detroit Auto Show, ki bo svoja vrata odprl januarja.audi q2 Kot je razvidno iz fotografij Audi pripravlja dvovratnega športnega terenca s t.i. »shooting brake« obliko, ki se bo s svojimi 4.2 metri dolžine uvrščal med modela Audi A1 in Q3, skoraj zagotovo pa bo v serijski različici nosil oznako Audi Q2. Če na pogled iz strani še nekoliko spominja na ostale modele iz družine Q, pa je to povsem drugače ob pogledu od spredaj. Tukaj se mu po oblikovanju najbolj približna model A7, saj tudi koncept na skici krasi enojna maska in zelo podobni žarometi.audi q2 etron Kljub temu, da niso še razkrili podrobnosti o pogonskih možnosti, je e-tron Quattro tehnologija potrjena, prav takšna, kakršno so vgradili v prototip A5 e-tron quattro. Koncept so poimenoval preprosto, Sport Quattro. Več podrobnosti pa se nadejamo že čez nekaj tednov, ko bo koncept tudi uradno predstavljen.

{gallery}elektro_vozila/audi/q2_etron/galerija{/gallery}

Novi Volvo XC90 tudi s plug-in hibridnim pogonom

Volvo svojega precej priljubljenega modela XC90 ni dosti spremenil že skoraj celo desetletje, vendar bodo Švedi prihodnje leto to spremenili. V njihovih razvojnih centrih namreč že pospešeno delajo na popolnoma novi generaciji športnega terenca XC90.

Volvo svojega precej priljubljenega modela XC90 ni dosti spremenil že skoraj celo desetletje, vendar bodo Švedi prihodnje leto to spremenili. V njihovih razvojnih centrih namreč že pospešeno delajo na popolnoma novi generaciji športnega terenca XC90.

Volvo svojega precej priljubljenega modela XC90 ni dosti spremenil že skoraj celo desetletje, vendar bodo Švedi prihodnje leto to spremenili.thumb volvo xc90 2015 V njihovih razvojnih centrih namreč že pospešeno delajo na popolnoma novi generaciji športnega terenca XC90, na avtomobilskem salonu v Tokiu pa so predstavniki Volva uradno potrdili, da bo novinec na voljo tudi s polnilnim hibridnim pogonom. Glede na to, da gre za razmeroma umirjen družinski avtomobil z veliko udobja, preseneča napoved, da naj bi samo bencinski motor v hibridnem XC90 razvil okoli 300 konjskih moči, v kombinaciji z električnimi motorji pa bi se lahko skupna moč približala neverjetnim 400 »konjem«.

Če ste pozorno prebrali prejšnji stavek, ste že lahko ugotovili, da Volvo pri XC90 hibridu ne bo uporabil pogonskega sklopa iz modela V60, kjer kraljuje dizelski motor, ampak bodo za terenca uporabili štirivaljni bencinski motor podprt s turbinskim polnilnikom. Z dodano elektrifikacijo bomo tako dobili avtomobil z okoli 600 Nm skupnega navora.

Nova generacija Volva XC90 bo temeljila na hišni platformi »Scalabe Platform Architecture« in bo na trgu na voljo le štirivaljnim turbo motorjem, prav tako pa obljubljajo veliko novih varnostnih tehnologij, po katerih je Volvo zagotovo najbolj znan. Uradno predstavitev pričakujemo prihodnjo jeseni 2014 v Frankfurtu.

 

Prihaja Volkswagnov hibridni Up s porabo le 1.1l/100km

Potem, ko je Volkswagen z električnim Golfom in Up!-om stopil v bitko električnih avtomobilov, sedaj nameravajo razširiti še ponudbo hibridnih modelov. Že v začetku leta so se pojavljali namigi, da bi Nemci lahko poleg električne različice Up!-a ponudili še hibridno in prav slednjo naj bi predstavili na letošnjem salonu v Tokiu.

Potem, ko je Volkswagen z električnim Golfom in Up!-om stopil v bitko električnih avtomobilov, sedaj nameravajo razširiti še ponudbo hibridnih modelov. Že v začetku leta so se pojavljali namigi, da bi Nemci lahko poleg električne različice Up!-a ponudili še hibridno in prav slednjo naj bi predstavili na letošnjem salonu v Tokiu.

Potem, ko je Volkswagen z električnim Golfom in Up!-om stopil v bitko električnih avtomobilov, sedaj nameravajo razširiti še ponudbo hibridnih modelov. Že v začetku leta so se pojavljali namigi, da bi Nemci lahko poleg električne različice Up!-a ponudili še hibridno in prav slednjo naj bi predstavili na letošnjem salonu v Tokiu.thumb volkwagen up hybrid2 Študija, ko ji je Volkswagen kazal februarja 2013 je nosila oznako TwinDrive, plug-in hibridni Up pa bo nosil oznako Twin-Up. Pogonski sklop tega hibridnega mestnega malčka bo sestavljal trivaljni 800-kubični dizelski motor in električni motor, ki razvije 35 kW, kar je skoraj toliko kot dizelski motor. Skupna moč hibridnega pogona bo tako 74 konjskih moči (55 kW) in 214 Nm navora, prenos moči pa bo potekal preko DSG7 samodejnega menjalnika.

Električni motor se napaja iz baterije s kapaciteto 8.6 kWh, kar zadostuje za domet na elektriko do 48 kilometrov. Volkswagen obljublja rekordno nizko porabo goriva in izpust emisij! Ob teži 1205 kilogramov bo dizelski hibrid porabil le 1.1 liter goriva na 100 prevoženih kilometrov in v ozračje izpusti 27g/km CO2 emisij. V kolikor bodo te številke dosegljive v realnosti, potem je Volkswagnu zagotovo uspel veliki met in se jim obeta odlična prodaja hibridnega Up-a.

Seveda pa je slednji namenjen mestni in primestni vožnji, zato njegove zmogljivosti niso dih jemajoče. Od 0 do 100 km/h bo pospešil v 15.7 sekunde in dosegel najvišjo hitrost pri 160 kilometrih na uro. Kar je več kot dovolj za večino slovenskih kupcev. Uradno najavo modela, vključno z uradnimi tehničnimi podatki pa pričakujemo na avtosalonu v Tokiu, prve špekulacije pa predvidevajo, da se bo proizvodnja Volkswagna Twin-Up pričela leta 2015.

 

Nissan potrdil da bo naslednji GT-R hibrid

Da se avtomobilski proizvajalci kot po tekočem traku odločajo za hibridizacijo svojih športnih modelov nam je sedaj že znano, saj skoraj vsak teden ugledamo kakšno hibridno novost v segmentu športnih jeklenih lepotcev. Navdušence reli avtomobilov je pred meseci presenetila novica, da bo Mitsubishi svojega paradnega konja med športnimi avtomobili, Lancer Evolution, opremil s hibridnim pogonom.

Da se avtomobilski proizvajalci kot po tekočem traku odločajo za hibridizacijo svojih športnih modelov nam je sedaj že znano, saj skoraj vsak teden ugledamo kakšno hibridno novost v segmentu športnih jeklenih lepotcev. Navdušence reli avtomobilov je pred meseci presenetila novica, da bo Mitsubishi svojega paradnega konja med športnimi avtomobili, Lancer Evolution, opremil s hibridnim pogonom.

Da se avtomobilski proizvajalci kot po tekočem traku odločajo za hibridizacijo svojih športnih modelov nam je sedaj že znano, saj skoraj vsak teden ugledamo kakšno hibridno novost v segmentu športnih jeklenih lepotcev.nissan gtr hybrid Navdušence reli avtomobilov je pred meseci presenetila novica, da bo Mitsubishi svojega paradnega konja med športnimi avtomobili, Lancer Evolution, v naslednjem modelu opremil s hibridnim pogonom. Še bolj presenetljiva novica pa je v javnosti zakrožila te dni. Nissan je namreč uradno potrdil, da bo naslednja generacija njihovega športnika GT-R opremljena s hibridnim pogonom. Glede na odlične ocene novinarskih testiranj in dejstvo, da Nissanov športni avtomobil skoraj nima konkurence saj v zmogljivostih in voznih lastnostnih prekaša tudi štirikrat dražje športnike, je za navdušence nad GT-Rom hibridizacija popolno presenečenje. Malo manj za nas, ki smo po tihem to pričakovali.

Andy Palmer, šef razvoja, prodaje in marketinga pri Nissanu je za angleški Autocar potrdil, da bo naslednja generacija GT-R-ja hibrid in dejal, da se v prihodnosti skoraj ne bo mogoče izogniti elektrifikaciji avtomobilov, saj ima tovrstna tehnologija številne odlike tudi na športnih avtomobilih kot je GT-R. »Električni sistem zapolni luknjo v krivulji navora in ponuja resnično dobre zmogljivosti, obenem pa znižuje emisije. To je zmagovalna kombinacija, zato je pričakovati hibridizacijo GT-R-ja v prihodnji generaciji avtomobila,« je še pojasnil Palmer.

Drugih podatkov ni razkril, bodo pa imeli inženirji pri Nissanu težko nalogo, saj trenutna generacija Nissana GT-R R35 ne sodi med ravno najlažje športne avtomobile, hibridni pogon pa ga bo še dodatno zredil. Veliko dela jih čaka na področju nižanja mase, to je jasno. Naslednjo generacijo GT-R-ja naj bi ugledali že leta 2015, vendar so to neuradne informacije, zato se v tem času lahko še veliko spremeni.