Rolls-Royce s hibridom na trgu v treh letih

Rolls-Royce je avtomobilski proizvajalec, ki slovi po najvišji stopnji prestiža in v povezavi s tem po velikih in močnih motorjih, ki jih vgrajujejo v svoja luksuzna vozila. Vendar pa bo moral britanski proizvajalec na trg poslati okolju prijazen avtomobil, da bo zadovoljeval regulacijskim zahtevam glede emisij.

rolls_royce_120ex

Rolls-Royce je avtomobilski proizvajalec, ki slovi po najvišji stopnji prestiža in v povezavi s tem po velikih in močnih motorjih, ki jih vgrajujejo v svoja luksuzna vozila. Vendar pa bo moral britanski proizvajalec na trg poslati okolju prijazen avtomobil, da bo zadovoljeval regulacijskim zahtevam glede emisij.

Rolls-Royce je avtomobilski proizvajalec, ki slovi po najvišji stopnji prestiža in v povezavi s tem po velikih in močnih motorjih, ki jih vgrajujejo v svoja luksuzna vozila. Vendar pa bo moral britanski proizvajalec na trg poslati okolju prijazen avtomobil, da bo zadovoljeval regulacijskim zahtevam glede emisij.rolls royce 120ex Čeprav je Rolls-Royce že pred leti predstavil koncept 102EX (na sliki), ki je pravzaprav električna različica Phantoma, je vse skupaj ostalo samo pri konceptu in električni Rolls-Royce nikoli ni ugledal serijske proizvodnje. To bi se pa lahko kmalu spremenilo, saj je direktor podjetja, Torsten Muller-Otvos na salonu v Ženevu dejal, da pripravljajo hibridni model, ki bo na trgu v največ treh letih. Kot je dejal Torsten, zahteva po električni različici ne prihaja iz strani strank, ki so električnega Phantoma ob predstavitvi že zavrnile in izkazale nezanimanje za tovrstni avtomobil, ampak predpisov, ki veljajo v avtomobilski industriji.

Čeprav bi bila električna različica odlična, saj bi učinkovito zmanjšala emisije proizvajalca, pa imajo pri Rolls-Roycu pomisleke in se bodo rajši osredotočili na hibridni model. Razlog seveda tiči v omejenem dometu in času polnjenja električnega vozila, s čimer se kupcem ni treba ukvarjati pri hibridnem modelu. Kot je še povedal direktor, je britansko podjetje trenutno »samozadostno«, razvoj hibridnega pogonskega sklopa pa je izjemno drag, kar pomeni, da se bo proizvajalec prestižnih vozil obrnil na svojega nadrejenega, nemški BMW, ki naj bi dobavil hibridno tehnologijo. 

Ker BMW trenutno razvija polnilni hibridni pogon, ki združuje štirivaljni bencinski motor, podprt s turbinskim polnilnikom in elektro motor, je zelo velika verjetnost, da bo prav ta sistem, ki bo za BMW-jeve modele najverjetneje predrag, pristal v Rolls-Roycovemu hibridu. Vsekakor pa bodo morali Britanci pohiteti, saj je njihov največji tekmec, Bentley, že napovedal hibridizacijo svojih modelov, začenši s hibridnim SUV-om.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *