Hyundai Intrado s 600 kilometri dometa na vodik

Korejski Hyundai se na področju električnih in hibridnih vozil nekoliko skriva v ozadju, vendar so v Ženevi dali jasno napoved, da ne bodo spregledati novega trga v avtomobilski industriji. Že v lanskem decembru so v javnost pricurljale prve skice kompaktnega športnega terenca, ki naj bi ga pripravljal Hyundai, mediji pa so napovedovali, da bo šlo za avtomobil na gorivne celice.

hyundai_intrado_2

Korejski Hyundai se na področju električnih in hibridnih vozil nekoliko skriva v ozadju, vendar so v Ženevi dali jasno napoved, da ne bodo spregledati novega trga v avtomobilski industriji. Že v lanskem decembru so v javnost pricurljale prve skice kompaktnega športnega terenca, ki naj bi ga pripravljal Hyundai, mediji pa so napovedovali, da bo šlo za avtomobil na gorivne celice.

Korejski Hyundai se na področju električnih in hibridnih vozil nekoliko skriva v ozadju, vendar so v Ženevi dali jasno napoved, da ne bodo spregledati novega trga v avtomobilski industriji.thumb hyundai intrado 2 Že v lanskem decembru so v javnost pricurljale prve skice kompaktnega športnega terenca, ki naj bi ga pripravljal Hyundai, mediji pa so napovedovali, da bo šlo za avtomobil na gorivne celice. In kot kaže so imeli prav. Hyundai je v Ženevi namreč postregel s prvimi fotografijami in novimi informacijami okoli modela Intrado, kot so ga poimenovali. Hyundai Intrado bo zasnoval okoli tehnologije za pogon na vodik oziroma gorivne celice.thumb hyundai intrado Če bodo podatki, ki so jih razkrili obveljali tudi na serijskem modelu so nam obeta izjemno zanimiv avtomobil, saj naj bi bil njegov domet okoli 600 kilometrov, zahvaljujoč 144 litrskemu rezervoarju vodika, kar pomeni natančno 5.64 kilograma, ki je shranjen pri 700 barih pritiska in za 100 kilometrov porabi en kilogram vodika, ki napaja 36 kW baterijski sklop, shranjen pod zadnjimi sedeži, medtem, ko je rezervoar vodika v prtljažnem prostoru.

Ker gre za SUV same zmogljivosti niti niso tako pomembne, pa kljub temu Intrado ne bo med počasneži, saj od 0 do 100 km/h lahko pospeši v 12.2 sekunde in doseže najvišjo hitrost pri 160 kilometrih na uro.hyundai intrado interior Hyundai Intrado je trenutno samo koncept s pogonsko tehnologijo vzeto iz ix35 Fuel Cell, ki ga Korejci preizkušajo že od leta 2011. V Ženevi razkrit koncept naj bi prikazoval bodisi prihodnje smernice za model ix35 ali pa popolnoma nov avtomobil, ki naj bi se uvrščal tik pod ix35, v segment urbanih »crossoverjev«, ki ga kupci pri Hyundai trenutno zelo pogrešajo.

 

{gallery}elektro_vozila/hyundai/intrado/galerija{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *