Kawasaki s konceptom J želi spremeniti motociklizem

Japonski Kawasaki, ena izmed vodilnih znamk motociklistične industrije, je spoznal, da bo potrebno slediti trendom, vendar je njihov preskok med klasičnim motociklizmom kot ga poznamo zadnjih 50 let in prihodnostjo le tega, v primerjavi z ostalimi proizvajalci, ogromen, celo revolucionaren.

kawasaki_j_concept

Japonski Kawasaki, ena izmed vodilnih znamk motociklistične industrije, je spoznal, da bo potrebno slediti trendom, vendar je njihov preskok med klasičnim motociklizmom kot ga poznamo zadnjih 50 let in prihodnostjo le tega, v primerjavi z ostalimi proizvajalci, ogromen, celo revolucionaren.

Ne le avtomobilski sektor, počasi se spreminja tudi svet motociklizma in sledi trendom elektrifikacije vozil. Električni motocikli proizvajalcev Zero Motorcycles in Brammo denimo so v Ameriki zelo dobro sprejeti, trendu pa sledijo tudi evropski proizvajalci kot je avstrijski KTM, ki na trgu spreminja motociklizem z električnim kros modelom Freeride E.thumb kawasaki j concept Tudi japonski Kawasaki, ena izmed vodilnih znamk motociklistične industrije, je spoznal, da bo potrebno slediti trendom, vendar je njihov preskok med klasičnim motociklizmom kot ga poznamo zadnjih 50 let in prihodnostjo le tega, v primerjavi z ostalimi proizvajalci, ogromen, celo revolucionaren. Medtem, ko večina proizvajalcev bencinski motor nadomesti z električnim, gredo zeleni Japonci korak dlje.

S konceptom Kawasaki J Concept želijo spremeniti motocikel v celoti. Če si ogledate priloženi video posnetek, ki so ga kazali na avtomobilskem salonu v Tokiu, vidite, da motocikel spreminja obliko. Iz športnega motocikla se lahko preobrazi v trikolesnik s pokončno držo, ki je kot nalašč za mestno vožnjo, kjer športni motorji zelo utrujajo voznika.thumb kawasaki j concept 2 Sistem je zelo kompleksen, saj se oblika motocikla spreminja zaradi zadnje nihajne roke, ki je sposobna skrajšati ali podaljšati medosno razdaljo in sistema sprednjih koles z variabilnim razmakom. To pomeni, da ko je Kawasaki J v vlogi športnega motorja je zadnja nihajna roka popolnoma spuščena, medosna razdalja najdaljša in sprednji kolesi povsem skupaj – tako, da tvorita eno kolo. Če si voznik zaželi bolj sproščene vožnje, se zadnja nihajka dvigne, s čimer se dvigne tudi sedež, sprednji kolesi se razmakneta in krmilo poviša. Tako dobimo udoben trikolesnik.

{youtube}Ab5h8KRYyqQ{/youtube}

Informacije okoli pogonskega sklopa so skope, vemo pa, da je Kawasaki J električni motocikel z visoko kapacitivnimi nikelj-metaln hibridnimi baterijami, proizvajalca GIGACELL. Trenutno še ni jasno ali bodo Kawasakijevi inženirji razvijali serijsko različico ali gre le za »show bike«, vsekakor pa je koncept nekakšen predogled prihodnosti motociklizma. Vam je všeč?

{gallery}elektricni_motocikli/kawasaki/j_concept/galerija{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *