Predstavitev: Cadillac ELR prihaja tudi v Evropo

cadillac elrPo dolgem napovedovanju in razkrivanju informacij smo ga končno dočakali. Seveda govorimo o Cadillacu ELR, električnem avtomobilu s podaljšanim dosegom. Na kratko bi lahko rekli, da je ELR bolj prestižna različica Opel Ampere oziroma v Ameriki Chevrolet Volta.

 

cadillac elr

cadillac elrPo dolgem napovedovanju in razkrivanju informacij smo ga končno dočakali. Seveda govorimo o Cadillacu ELR, električnem avtomobilu s podaljšanim dosegom. Na kratko bi lahko rekli, da je ELR bolj prestižna različica Opel Ampere oziroma v Ameriki Chevrolet Volta.

 

Po dolgem napovedovanju in postopnem razkrivanju informacij smo ga končno le dočakali. Seveda govorimo o Cadillacu ELR, električnem avtomobilu s podaljšanim dosegom. Na kratko bi lahko rekli, da je ELR bolj prestižna različica Opel Ampere oziroma v Ameriki Chevrolet Volta.cadillac elr Obenem je ELR tudi tretji General Motorsov model s podaljšanim dosegom, poleg Ampere in Volta. Za razliko od slednjih dveh je Cadillac ELR dvovratni kupe, sama oblika pa močno spominja na koncept Converj, ki so ga leta 2009 prav tako predstavili v Detroitu. Da gre za bolj luksuzen avtomobil nakazuje že sama oblika.

 

Na sprednji maski dominira velika mreža in visoko razpotegnjeni LED žarometi. Ostre linije bokov se zaključujejo v kupejevsko privzdignjen zadek na katerem izstopata žarometa v obliki črke L. Za atraktiven videz poskrbijo tudi serijsko nameščena 20-palčna platišča.cadillac elr Notranjost kakopak ponuja več prestiža v primerjavi z Ampero, kljub temu pa sta tu še vedno dva velika zaslona, en, ki nadomešča armaturno ploščo in 8-inčni na dotik občutljiv zaslon na sredinski konzoli.

Temeljito so spremenili tudi grafiko sistema, ter obliko na dotik občutljivih polj (nadomestek klasičnih gumbov), s katerimi upravljamo klimatsko napravo in hitro dostopamo do menijev na zaslonu. Ročica menjalnika je veliko lepše oblikovana kot tista v Amperi, na splošno pa v notranjosti ELR-ja prevladujejo visokokvalitetni materiali; usnje in les.cadillac elr Za pogon sprednjega kolesnega para skrbi električni motor s 135 kW moči in 55 kW generator. Energijo črpa iz 16.5 kWh litij-ionske baterije, ki tegta 198 kilogramov in je sestavljena iz 288 celic. Ker gre za električni avtomobil s podaljšanim dosegom je seveda tu še generator v obliki 1.4-litrskega štirivaljnega, bencinskega motorja, ki razvije največjo moč 63 kW pri 4,800 vrtljajih, kar so obenem tudi njegovi najvišji vrtljaji.

Skupna moč električnega pogona je večja kot pri Amperi/Voltu saj znaša zavidljivih 154 kW (207 KM) in zajetnih 400 Nm navora. Glede na to, da je že Ampera zelo poskočen avtomobil, bo ELR zagotovo navduševal z zmogljivostjo.cadillac elr Najvišja hitrost je 160 km/h, v električnem načinu pa je doseg v primerjavi z Ampero nekoliko manjši, 56 kilometrov, skupni doseg z podaljševalnikom dometa pa se giblje okoli 480 kilometrov – seveda s polno baterijo in rezervoarjem goriva, ki sprejme 35 litrov. General Motors na samo baterijo ponuja osem let oziroma 160,000 kilometrov garancije.

Za popolno napolnjenost bo preko 240-voltne vtičnice potrebno ELR-ja polniti okoli štiri ure in pol.Skratka, na kratko povedano Cadillaca  ELR poganja nekoliko močnejši, a enak pogonski sklop kot Amperi oziroma Volta.Čeprav še ni uradnega podatka, naj bi moč zadostovala za pospešek od 0 do 100 km/h v okoli osmih sekundah.

Cadillac ELR bo na voljo le na največjih tržiščih, v Evropi, kamor prihaja že v letu 2014 in na Kitajskem, Bob Ferguson, novi globalni direktor Cadillaca pa je na predstavitvi dejal, da bodo s tem avtomobilov dosegli popolnoma novo generacijo kupcev luksuznih vozil.

{gallery}elektro_vozila/cadillac/elr/detroit/galerija{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *