BMW i3 Coupe so premierno predstavili v Los Angelesu

i3coupecČeprav so bile prve fotografije BMW-ja i3 Coupe Concept razkrite že pred uradno predstavitvijo v Los Angelesu, so bavarci trivratnega i3 javnosti predstavili včeraj in tako vam lahko ponudimo celotno galerijo fotografij novinca. BMW s tem konceptom testira trg za športno različico modela i3, ki bo na ceste zapeljal že prihodnje leto.

i3coupec

i3coupecČeprav so bile prve fotografije BMW-ja i3 Coupe Concept razkrite že pred uradno predstavitvijo v Los Angelesu, so bavarci trivratnega i3 javnosti predstavili včeraj in tako vam lahko ponudimo celotno galerijo fotografij novinca. BMW s tem konceptom testira trg za športno različico modela i3, ki bo na ceste zapeljal že prihodnje leto.

Čeprav so bile prve fotografije BMW-ja i3 Coupe Concept razkrite že pred uradno predstavitvijo v Los Angelesu, so bavarci trivratnega i3 javnosti predstavili včeraj in tako vam lahko ponudimo celotno galerijo fotografij novinca.thumb_bmw_i3_coupe_concept BMW s tem konceptom testira trg za športno različico modela i3, ki bo na ceste zapeljal že prihodnje leto. Kot smo poročali že včeraj je BMW i3 Coupe Concept nižji in širši od petvratne ralizčice i3. Pod bolj strmim naklonom so tudi stebrički, ki ustvarjajo bolj športen zgornji del avtomobila. Medosna razdalja pa ostaja enaka, torej 2,750 mm.

Čeprav Coupe še ni odobren za serijsko proizvodnjo, pa uradniki BMW-ja pravijo, da so preračunali stroške proizvodnje in opravili študije izvedljivosti. Rezultati so pokazali, da bo trivratna različica skoraj zagotovo odšla v serijsko proizvodnjo in tako družino “i” povečala za še enega člana. V njej je planiranih pet modelov, i3 v treh različnih izvedbah in dva modela i8, ki sta bila že predstavljena.thumb_bmw_i3_coupe_concept2 S skupno dolžino 3,964 mm, širino 1,768 mm in višino 1,555 mm je i3 Coupe Concept za 119 mm daljši, za 243 mm ožji in za 18 mm nižji od petvratnika. Notranjost nam je že znana iz i3. Le ta je čista, prostorna in daje občutek prostornosti. Večina nadzora nad centralnim monitorjem se opravlja preko vrtljivega gumba iDrive, ki se nahaja med sprednjima sedežema.

V včerajšnjem članku smo zapisali, da bo električni motor enak kot v i3. Za najvišjo možno učinkovitost bo voznik lahko izbiral med tremi načini vožnje: Comfort, Eco Pro in Pro Eco+. Vsak od njih bo ponujal različno odzivnost stopalke za “plin” in različne nastavitve klimatske naprave (s katero je mogoče privarčevati na porabi energije).thumb_bmw_i3_coupe_concept3 BMW navaja domet do 160 kilometrov v najbolj varčnem načinu Eco Pro+, ki izklopi naprave, ki porabijo največ energije, kot so denimo ogrevani sedeži. Čeprav BMW še ni razkril uradnih zmogljivosti tega koncepta, pa te ne bi smele biti bistveno drugače od i3, ki od 0 do 100 km/h pospeši v osmih sekundah in najvišjo hitrost doseže pri 150 kilometrih na uro. Za večji domet je v načinu Eco Pro+ najvišja hitrost omejena na 90 kilometrov na uro.

{gallery}elektro_vozila/bmw/i3_coupe/galerija2{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *