Brutus 2.0 – električni “cruiser” bo na voljo decembra za 36.200 evrov

 

brutus20Bell Custom Cycles, izdelovalec ročno izdelanega električnega motorja Brutus 2.0 (ki je močnejši in ima zmogljivejšo baterijo od prve različice), je pričelo s sprejemanjem naročil za prvih pet motociklov, ki jih bodo kupcem dobavili v decembru.

brutus20

 

brutus20Bell Custom Cycles, izdelovalec ročno izdelanega električnega motorja Brutus 2.0 (ki je močnejši in ima zmogljivejšo baterijo od prve različice), je pričelo s sprejemanjem naročil za prvih pet motociklov, ki jih bodo kupcem dobavili v decembru.

Bell Custom Cycles, izdelovalec ročno izdelanega električnega motorja Brutus 2.0 (ki je močnejši in ima zmogljivejšo baterijo od prve različice), je pričelo s sprejemanjem naročil za prvih pet motociklov, ki jih bodo kupcem dobavili v decembru.brutus 2.0 Brutus je zagotovo posebnež med električnimi motorji. Izdelujejo jih v Ameriki in uporabljajo izključno ameriške dele in dobavitelje. Je tudi prvi “cruiser” med električnimi motorji, ki združuje klasični dizajn z moderno tehnologijo. Kot pravi izdelovalec je vožnja Brutusa posebna. Brez vibracij in hrupa, ki ga običajno proizvajajo klasični motorji tega segmenta, kljub temu pa so zmogljivosti in moč enake le tem.

Odsotnost vibracij drastično zmanjšuje obrabo motorja in manj utruja voznika. Kljub visoki zmogljivosti pa Brutus prvih 80.000 kilometrov skoraj ne potrebuje vzdrževanja. Zavorne ploščice in pnevmatike pri tem električnem motociklu predstavljajo še največji strošek oziroma vzdrževanje. Kot je zapisalo podjetje Bell Custom Cycles, je Brutus prvi “crusier”, ki je naprodaj javnosti, čeprav je bilo na različnih razstavah razkritih nemalo konceptov, pa trenutno še noben od njih ni prešel v proizvodnjo fazo. 

{youtube}sKhAtXgiKhI{/youtube}

Cena Brutusa se za dobro opremljen model prične pri 45.000 ameriških dolarjih oziroma preračunanih 36.230 evrih. V to ceno pa je vključen tudi vikend izlet na sedež podjetja v Las Vegasu, kjer se bodo kupci srečali z lastnikoma podjetja, Chrisom Bellom in Genom Seymourjem. Prav tako cena vključuje prilagoditev motorja vsakemu kupcu posebej. Ceno opravičuje to, da je Brutus butični motocikel, zato jih na cesti ne bo prav veliko, upamo pa, da bo Bell Custom Cycles nadaljeval z razvojem in proizvodnjo električnih motorjev in le te ponudil tudi v Evropi.

Foto: BrutusMotorcycle.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *