Predstavitev: Audi-jevo električno kolo e-bike Wörthersee

 

audi e-bikeNa letošnjem Wörthersee Tour je Audi med drugim razkril tudi svoj koncept električnega kolesa, ki so ga poimenovali preprosto Audi e-bike Wörthersee. Kot pravijo pri Audi-ju to športno kolo ne spada v nobeno od običajnih kategorij. Ni niti “pedelec”, niti običajno kolo, ampak ga opisujejo kot napredeno “pedelec” kolo za šport, zabavo in izvajanje trikov.

audi e-bike

 

audi e-bikeNa letošnjem Wörthersee Tour je Audi med drugim razkril tudi svoj koncept električnega kolesa, ki so ga poimenovali preprosto Audi e-bike Wörthersee. Kot pravijo pri Audi-ju to športno kolo ne spada v nobeno od običajnih kategorij. Ni niti “pedelec”, niti običajno kolo, ampak ga opisujejo kot napredeno “pedelec” kolo za šport, zabavo in izvajanje trikov.

Na letošnjem Wörthersee Tour je Audi med drugim razkril tudi svoj koncept električnega kolesa, ki so ga poimenovali preprosto Audi e-bike Wörthersee. Kot pravijo pri Audi-ju to športno kolo ne spada v nobeno od običajnih kategorij. Ni niti “pedelec”, niti običajno kolo, ampak ga opisujejo kot napredeno “pedelec” kolo za šport, zabavo in izvajanje trikov.električno kolo audi e-bike Vse dele, tudi pedala, so oblikovali Audi-jevi oblikovalci. 26-palčna platišča so narejena iz CFRP in kot taka tehtajo zgolj 600 gramov. Tudi sam okvir je izjemno lahek, saj je izdelan iz karbonskih vlaken in tehta 1600 gramov. Kot pravijo, to električno kolo predstavlja celoten obseg strokovnega znanja blagovne znamke in ultra lahko zasnovo.

Zadnje kolo poganja veriga, električni motor s trajnimi magneti pa je nameščen na najnižji točki okvirja. Električni motor proizvede 250 Nm navora in največ 2,3 kW moči, kar ga uvršča med najbolj zmogljiva električna kolesa. Celotno kolo tehta 21 kilogramov, kar pomeni, da je razmerje med težo in močjo 9 kilogramov na kilovat (ali 7 kilogramov na konjsko moč).audi električno kolo Litij-ionska baterija, ki napaja električni motor se nahaja v okvirju in tehta okoli 5 kilogramov, ter deluje pri napetosti 48 V. Njena kapaciteta je 530 Wh in se lahko popolnoma napolni v dveh urah in pol preko klasične 230 voltne vtičnice. Da bi se izognili čakanju med polnjenjem jo je mogoče enostavno odstraniti in nadomestiti z napolnjeno baterijo. Kolesar na Audijevem e-kolesu lahko izbira med petimi programi, ki omogočajo pomoč pri poganjanju pedal ali vožnjo izključno s pomočjo elektro motorja.audi e-bike worthersee V načinu “Pure” kolesar sam poganja pedala, drugi način “Pedelec” pomaga kolesarju s pomočjo električnega motorja, v tem načinu je mogoče doseči najvišjo hitrost 80 km/h, domet pa se giblje med 50 in 70 kilometri. Z izbiro programa “eGrip” električni motor zagotavlja vso potrebno energijo, v tem primeru je mogoče doseči hitrost do 50 km/h, voznik pa nadzira moč s pomočjo ročice in jo lahko nastavi tudi na potovalnemu računalniku.

Za željne vragolij s kolesom je tu še način “Wheelie”, kjer je moč elektronsko nadzorovana in pomaga vozniku pri vožnji po zadnjem kolesu. Manj izkušeni kolesarji preko pametnega telefona ali neposredno na Audi-jevem električnem kolesu lahko izberejo tudi način “Power Wheelie”, ki ima nastavljiv naklon pri dvigovanju kolesa na zadnje kolo, za bolj izkušene pa je tu še način “Balanced Wheelie”. V tem načinu se ravnotežje pri vožnji po zadnjem kolesu uravnava elektronsko, kolesar pa z nagibanjem naprej ali nazaj vpliva na hitrost vožnje po zadnjem kolesu. Skratka, električno kolo polno tehnikalij, ki pa jih bodo rekreativni kolesarji le s težavo izkoristili.električna kolesa audi 9-stopenjski hidravlični menjalnik, ki omogoča zelo hitro prestavljanje, pri Audiju primerjajo z menjalnikom R-tronic, ki skrbi za prenos moči v njihovem super športnem avtomobilu Audi R8. Zavori sta kakopak kolutni. Prav tako je mogoče elektronsko nastavljati višino sedeža, tudi med vožnjo, s pomočjo kontrolnega gumba na krmilu.

Sprednje zračno vzmetene vilice so obrnjene (upside-down ali USD) in imajo 130 mm hoda. Ali na Audi-jevem električnem kolesu morda pogrešate luči? Le te svetijo v LED tehniki, sprednja je integrirana v samo krmilo, zadnja pa v sedež. Potovalni računalnik se nahaja v cevi okvirja in se upravlja preko zaslona na dotik.kolo na elektriko Med funkcije, ki jih ponuja sodi izbira načina vožnje (prej opisani programi), beleženje trikov in upravljanje različnih funkcij električnega kolesa kot je pomoč pri vrtenju pedal, ter upravljanje z svetlobnimi elementi. Zaslon prikazuje hitrost, prevoženo razdaljo, stanje baterije, porabo energijo baterije in naklon vzponov. Kolesarjev pametni telefon z računalnikom v kolesu komunicira preko omrežja WLAN, saj se v sprednji zavori nahaja antena.

Skratka, Audi e-bike Wörthersee je futuristično električno športno kolo, polno tehničnih poslastic, žal pa Audi še ni izdal dva ključna podatka. Začetek prodaje in njegovo ceno.

{gallery}elektricna_kolesa/audi/galerija{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *