Resen kupec Saaba naj bi bil National Electric Vehicle Sweden

 

93epowerJaponsko-kitajski konzorcij električnih vozil Sun Investment pod vodstvom nekdanjega predsednika družbe Volvo Trucks, Karla-Erling Trogena in predsednika odvetniške pisarne Ac-Gruppen, Mikaela Kubuja naj bi igral vodilno vlogo v prizadevanjih za nakup družbe Saab, ki je v stečajnem postopku.

93epower

 

93epowerJaponsko-kitajski konzorcij električnih vozil Sun Investment pod vodstvom nekdanjega predsednika družbe Volvo Trucks, Karla-Erling Trogena in predsednika odvetniške pisarne Ac-Gruppen, Mikaela Kubuja naj bi igral vodilno vlogo v prizadevanjih za nakup družbe Saab, ki je v stečajnem postopku.

Japonsko-kitajski konzorcij električnih vozil Sun Investment pod vodstvom nekdanjega predsednika družbe Volvo Trucks, Karla-Erling Trogena in predsednika odvetniške pisarne Ac-Gruppen, Mikaela Kubuja naj bi igral vodilno vlogo v prizadevanjih za nakup družbe Saab, ki je v stečajnem postopku.

thumb_saab_93_epower
Saab e-Power je bil prvi električni Saab, ki ni dočakal serijske proizvodnje.

Čeprav je japonsko-kitajski konzorcij relativno neznan v avtomobilski industriji so se pred kratkim na Švedskem registrirali pod imenom National Electric Vehicle Sweden. Za podjetjem Sun Investment naj bi stala zelo anonimna investicijska družba, ki naj bi imela v lasti celo delež omenjenega podjetja, vendar nihče trenutno ne ve ali gre za kitajsko ali japonsko podjetje.

Vemo le, da si želijo izdelovati zgolj električna vozila. Čeprav stečajni upravitelj Saaba, Hans Bergqvist ne želi komentirati teh govoric in dejstev, ki se pojavljajo v medijih. Nekaj je jasno kot beli dan, če bo Saab oživel bo proizvajal zgolj električne avtomobile, saj se v zadnjem času pojavlja preveč takšnih govoric, da bi jih lahko ovrgli in označili kot nemogoče.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *