Volkswagen e-Up! prihaja prihodnjo jesen

 

električni avto volkswagen upVolkswagen poleg električnega Golfa pripravlja tudi električno gnano različico modela Up!, ki je bil letos v New Yorku izbran za svetovni avto leta. Električni Up! naj bi na trg stopil že prihodnje leto, takoj za Golfom Blue-e-motion. Mestni malček Up! bo gnan s podobnim pogonom kot prihajajoči Golf Blue-e-motion.

električni avto volkswagen up

 

električni avto volkswagen upVolkswagen poleg električnega Golfa pripravlja tudi električno gnano različico modela Up!, ki je bil letos v New Yorku izbran za svetovni avto leta. Električni Up! naj bi na trg stopil že prihodnje leto, takoj za Golfom Blue-e-motion. Mestni malček Up! bo gnan s podobnim pogonom kot prihajajoči Golf Blue-e-motion.

Volkswagen poleg električnega Golfa pripravlja tudi električno gnano različico modela Up!, ki je bil letos v New Yorku izbran za svetovni avto leta. Električni Up! naj bi na trg stopil že prihodnje leto, takoj za Golfom Blue-e-motion.volkswagen up Mestni malček Up! bo gnan s podobnim pogonom kot prihajajoči Golf Blue-e-motion, torej z električnim motorjem moči okoli 59 kW, ki se bo napajal iz litij-ionskih baterij. Za popolno napolnjenost baterij naj bi bilo potrebnih pet ur in pol polnjenja preko standardne gospodinjske vtičnice.

Glede na to, da je prihod električnega Golfa predviden za prihodnje poletje, pričakujemo, da mu bo e-Up! sledil jeseni. Prve govorice napovedujejo, da električni Up! ne bo med najcenejšimi električnimi avtomobili, saj v Angliji pričakujejo ceno okoli 20.000 funtov, kar je preračunanih 24.400 evrov. V kolikor bo po takšni ceni na voljo v Sloveniji bo kljub temu še vedno cenejši od nekaterih konkurentov.

Volkswagnovi predstavniki so v Pekingu dejali, da upajo, da bodo električni in hibridni avtomobili tokrat dosegli preboj na tržišče, obenem pa poudarili, da bodo vsi prihajajoči Volkswagnovi avtomobili od 10 do 15 odstotkov bolj učinkoviti (v smislu porabe goriva) od modelov, ki jih bodo nadomestili.

Volkswagen bo v Pekingu obiskovalcem pokazal tudi koncept e-Bugster, saj Kitajsko tržišče za podjetje predstavlja kar 29 odstotkov svetovne prodaje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *