Citroen Numero 9 razkriva nov oblikovalski jezik bodočih DS modelov

 

citroen numero 9Citroen bo letos na Kitajskem lansiral družino DS, za to priložnost pa so pripravili koncept Numero 9, ki bo razkril na avtomobilskem salonu v Pekingu, ta mesec. Kot so zapisali v sporočilu za javnost naj bi študija Numero 9 predstavljala oblikovalski jezik prihodnjih treh modelov v družini DS.

citroen numero 9

 

citroen numero 9Citroen bo letos na Kitajskem lansiral družino DS, za to priložnost pa so pripravili koncept Numero 9, ki bo razkril na avtomobilskem salonu v Pekingu, ta mesec. Kot so zapisali v sporočilu za javnost naj bi študija Numero 9 predstavljala oblikovalski jezik prihodnjih treh modelov v družini DS.

Citroen bo letos na Kitajskem lansiral družino DS, za to priložnost pa so pripravili koncept Numero 9, ki bo razkril na avtomobilskem salonu v Pekingu, ta mesec. Kot so zapisali v sporočilu za javnost naj bi študija Numero 9 predstavljala oblikovalski jezik prihodnjih treh modelov v družini DS: limuzino segmenta C, mestnega terenca oziroma SUV predstavnika v družini DS in še enega predstavnika segmenta D.citroen numero 9 Izhajajoč iz modelov DS3, DS4 in DS5, koncept predstavlja svež videz linije DS, ki je bolj prestižen. Združuje lastnosti kupeja s karavanom, čeprav je visok zgolj 1.27 metra pa pri Citroenu pravijo, da dolžina 4.93 metra in širina 1.94 m obljubljata velikost udobja v notranjosti, tudi za potnike zadaj. Čeprav oblikovanje izhaja iz trenutne linije DS pa pri Citroenu pravijo, da bo sprednja maska, vključno z LED žarometi, na konceptu iztočnica za bodoče modele.

Vsaka podrobnost na karoseriji (zadnji difuzor, stebrički vetrobranskih stekel, ki pripomore j bolj učinkovitemu pretoku zraka okrog avtomobila in posebna »turbinasta« platišča z integriranimi rebri, ki naj bi povečevale pretok zraka okoli blatnika, zmanjševala vrtinčenje in porabo goriva) naj bi bila zasnovana tako, da prispeva k boljši aerodinamični učinkovitosti, saj koeficient zračnega upora znaša le 0,61.citroen numero 9 Če se sprašujete zakaj o konceptu Numero 9 pišemo na našem portalu, je odgovor tukaj. Je vtični hibrid. Pogonski sklop združuje klasični bencinski ali dizelski motor (odvisno od trga) z električnim motorjem na zadnji osi, ki razvije 51 kW (70 KM) in 200 Nm navora. Napaja se iz litij-ionskih baterij, ki naj bi jih bilo mogoče napolniti v samo treh urah in pol preko klasične gospodinjske vtičnice. Koncept, ki bo razstavljen v Pekingu bo opremljen z 1,6 litrskim THP bencinskim motorjem, ki razvije 165 kW moči in 275 Nm navora.

Citroen Numero 9 naj bi v električnem načinu zmogel prevoziti 50 kilometrov, na cestah, ki zahtevajo veliko pospeševanja in upočasnjevanja naj bi hibridni pogon zmanjševal porabo z uporabo obeh virov energije, medtem ko na avtocesti motor z notranjim izgorevanjem prevzame vodilno vlogo. Ko voznik potrebuje hitrost in navor, funkcija »boost« združuje moč motorja z notranjim izgorevanjem in električnega motorja, ter tako omogoči najboljše zmogljivosti (skupna moč do 216 kW / 295KM).citroen numero 9 Numero 9 od 0 do 100 km/h pospeši v 5.4 sekunde, en kilometer pa prevozi v 25,3 sekunde, če voznik štarta iz mesta. Ker elektro motor poganja zadnji kolesni par, klasični pa sprednja kolesa Numero 9 ponuja tudi štirikolesni pogon. Ta se vklopi, ko elektronika zazna pomanjkanje oprijema, v posebej težkih voznik razmerah, denimo po zasneženem klancu navzgor, pa voznik lahko ročno izbere 4WD – štirikolesni pogon. Slednji v kombinaciji z aktivnim hidravličnim vzmetenjem nudi odličen oprijem v vseh razmerah.

To so trenutno vse podrobnosti okoli koncepta Numero 9, ki jih je razkril Citroen. Več podatkov, tudi to ali je Numero 9 zgolj koncept, ki prikazuje osvežen oblikovalski jezik ali pa ga bomo morda videli v serijski proizvodnji, bo znanih prihodnji teden, ko svoja vrata odpre letošnji avtomobilski salon v Pekingu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *