BMW razkril i8 Spyderja – tretjega člana družine “i”

 

bmw i8 spyderBMW je v sklopu pod znamke »i« danes predstavil tretji koncept te družine, BMW i8 Spyder. Kot že vemo je družina »i« usmerjena v prihodno mobilnost, njena prva predstavnika pa bosta prihajajoči mestni malček i3 in športni hibrid i8. BMW i8 Spyder pa je kabrio izpeljanka slednjega.

bmw i8 spyder

 

bmw i8 spyderBMW je v sklopu pod znamke »i« danes predstavil tretji koncept te družine, BMW i8 Spyder. Kot že vemo je družina »i« usmerjena v prihodno mobilnost, njena prva predstavnika pa bosta prihajajoči mestni malček i3 in športni hibrid i8. BMW i8 Spyder pa je kabrio izpeljanka slednjega.

BMW je v sklopu pod znamke »i« danes predstavil tretji koncept te družine, BMW i8 Spyder. Kot že vemo je družina »i« usmerjena v prihodno mobilnost, njena prva predstavnika pa bosta prihajajoči mestni malček i3 in športni hibrid i8. BMW i8 Spyder pa je kabrio izpeljanka slednjega.bmw i8 spyder Tako kot kupejevska verzija i8 je tudi i8 Spyder vtični (plug-in) hibrid, ki ga poganjata dva vira energije. Sprednjo os poganja elektromotor z 96 kW moči, sredinsko nameščeni 3-valjni bencinski motor podprt s puhalom, katerega prostornina je predvidena na 1,5-litra delovne prostornine (tako kot v kupeju), pa  poganja zadnji kolesni par. 

Litij-ionske baterije so nameščene med obema motorjema, ki skupaj ponujata 260 kW moči in 550 Nm navora, za popolno napolnjenost baterij pa naj bi bilo potrebno zgolj uro in pol polnjenja.bmw i8 spyder Zgolj na elektriko i8 Spyder lahko prevozi 30 kilometrov, ko pa so baterije izpraznjene se vklopi motor z notranjim izgorevanjem. Dva motorja pa lahko pričarata užitke vseh treh vrst prenosa moči, saj i8 Spyder voznik lahko vozi samo s sprednjim pogonom, samo z zadnjim ali kot avtomobil s štirikolesnim pogonom, takrat ko delujeta oba motorja. Zadnji pogon zagotavlja veliko zabave med vožnjo na dirkališčih (odnašanje zadka) medtem, ko štirikolesni pogon skrbi za hitro odpeljane kroge.bmw i8 spyder Enako kot kupejevski brat ima tudi i8 Spyder optimalno porazdelitev teže v razmerju 50:50, pri BMW-ju pa pravijo, da so popolnoma izničili dodatno težko električnega pogonskega sklopa z uporabo veliko lahkih materialov kot so ogljikova vlakna in aluminij. Zahvaljujoč nizki masi in veliki količini navora i8 Spyder od 0 do 100 kilometrov na uro lahko pospeši v petih sekundah, končno hitrost pa doseže pri 250 km/h, ki je elektronsko omejena. Kljub tem številkam naj bi ta vtični hibrid na 100 kilometrov porabil zgolj tri lite bencina po evropskem preizkusnem ciklusu.bmw i8 spyder Seveda pa med kupejem in kabrioletom obstaja nekaj razlik. BMW i8 Spyder ima nekoliko krajši medosno razdaljo in skupno dolžino. Kljub temu, da ima dvodelno električno zložljivo streho so inženirji nanj namestili dvižna in ne klasična vrata. Pod steklenim prtljažnim pokrovom lahko vidimo, da bodo kupci prejeli še dva mini električna skiroja za vožnjo po mestu kamor športni i8 zagotovo ne sodi.bmw i8 spyder Razen nekaj dodatnih karoserijskih elementov, ki so potrebni za kabrio različico pa je po zunanjosti  i8 Spyder enak kupeju, kot tudi v notranjosti, ki pa so jo sedaj oddeli v nekoliko toplejše barve. Čeprav BMW ni napovedal, da bo tretjega člana družine »i« predstavili na prihajajočem avtosalonu v New Yorku, kljub temu ne izključujemo možnosti, da bo javnost prav v finančni prestolnici prvič v živo videla i8 Spyderja.

{gallery}hibridi/novice/bmw/i8_spyder/galerija/JPEG{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *