Opel Ampera zmagovalka Monte Carlo relija, slovenska ekipa 28.

 

opel amperaPotem, ko je Opel Ampera prejela naziv »Avtomobil leta 2012« je sedaj zabeležila še zmago na 13. mednarodnem reliju v Monte Carlu za avtomobile z alternativnim in električnim pogonom. Sodelovalo je 130 tekmovalcev in 30 proizvajalcev, med njimi je bilo kar sedem Amper, vključno z eno zasebno ekipo, ki je vozila Ampero. Slovenca sta z Ampero zasedla 28. mesto.

 

opel ampera

 

opel amperaPotem, ko je Opel Ampera prejela naziv »Avtomobil leta 2012« je sedaj zabeležila še zmago na 13. mednarodnem reliju v Monte Carlu za avtomobile z alternativnim in električnim pogonom. Sodelovalo je 130 tekmovalcev in 30 proizvajalcev, med njimi je bilo kar sedem Amper, vključno z eno zasebno ekipo, ki je vozila Ampero. Slovenca sta z Ampero zasedla 28. mesto.

 

Potem, ko je Opel Ampera prejela naziv »Avtomobil leta 2012« je sedaj zabeležila še zmago na 13. mednarodnem reliju v Monte Carlu za avtomobile z alternativnim in električnim pogonom. Sodelovalo je 130 tekmovalcev in 30 proizvajalcev, med njimi je bilo kar sedem Amper, vključno z eno zasebno ekipo, ki je vozila Ampero.opel ampera Na štartu smo videli še Renault Fluence Z.E., Teslo Roadster, Mitsubishi I-MiEV in Peugeot iOne. Prvi je v cilj zapeljal francoski duet Bernard Darniche in Joseph Lambert, poleg njiju pa med prvimi desetimi najdemo še tri Ampere.  Charlotte Berton in Oliver Sussot sta zasedla tretje mesto, Jean-Claude Andruet in Patrick Lienne sedmo, Hanns Werner Wirth in Daniel Riesen pa sta v cilj zapeljala kot osma.

thumb_opel_ampera_slo
Slovensko posadko sta sestavljala Željko Purgar in Silvan Lulik

V Monte Carlu je tekmovala tudi slovenska ekipa Opel Slovenija, ki sta jo sestavljala Željko Purgar in Silvan Lulik. V končni razvrstitvi sta dosegla 28. mesto, v razvrstitvi glede porabe energija pa sta zasedla odlično 17. mesto.

Oplov direktor za e-mobilnost, Enno Fuchs je zmago Ampere komentiral z besedami: »Uspeh Ampere na tem vsestranskem tekmovanju v zelo težkih razmerah kaže na impresivno razmerje med vzdržljivostjo in učinkovito porabo goriva. To poudarja našo vodilno vlogo na področju alternativnih pogonov.«opel ampera Opel je tako prekinil petletno prevlado Tesle Roadster na tem tekmovanju, kjer so morali tekmovalci prvi dan prevoziti  550 kilometrov od Annecy-le-Vieuxa do Monaka, drugi dan pa so se popeljali 272 kilometrov, do znamenite poti kjer poteka tudi WRC reli.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *