Predstavitev: Toyota Yaris Hybrid

 

toyota yaris hybridV Ženevi je Toyota med drugim predstavila tudi tretjega člana hibridne družine, Yaris Hybrida, ki bo v prodajne salone zapeljal že letos. Kot pravijo pri Toyoti je Yaris Hybrid prvi popolnoma hibridni predstavnik evropskega B-segmenta avtomobilov in naj bi za podjetje predstavljal velik korak pri njihovi strategiji hibridov v Evropi.

toyota yaris hybrid

 

toyota yaris hybridV Ženevi je Toyota med drugim predstavila tudi tretjega člana hibridne družine, Yaris Hybrida, ki bo v prodajne salone zapeljal že letos. Kot pravijo pri Toyoti je Yaris Hybrid prvi popolnoma hibridni predstavnik evropskega B-segmenta avtomobilov in naj bi za podjetje predstavljal velik korak pri njihovi strategiji hibridov v Evropi.

V Ženevi je Toyota med drugim predstavila tudi tretjega člana hibridne družine, Yaris Hybrida, ki bo v prodajne salone zapeljal že letos. Kot pravijo pri Toyoti je Yaris Hybrid prvi popolnoma hibridni predstavnik evropskega B-segmenta avtomobilov in naj bi za podjetje predstavljal velik korak pri njihovi strategiji hibridov v Evropi.toyota yaris hybrid Ne smemo spregledati dejstva, da je Yaris Toyotin najbolje prodajani avtomobil v Evropi, zato je bila splavitev hibridne različice več kot primerna, saj bo s svojimi lastnostmi pritegnila veliko bodočih kupcev Yarisa. Medosna razdalja 2,510 mm je pri Yaris Hybridu ostala nespremenjena v primerjavi s klasično različico pa je avtomobil za 20 mm daljši. Povečali so sprednji previs, da so lažje vgradili nov, sicer manjši, hibridni pogonski sklop brez, da bi povečali obračalni krog vozila, ki še vedno znaša 4,7 metra.toyota yaris hybrid Yaris Hybrid je tako prvi Toyotin hibrid za katerega so pomanjšali pogonski sklop HSD in ga optimizirali za vgradnjo v kompakten mestni avtomobil ne da bi s tem ogrozili učinkovitost. Pogonski sklop sestavljata 1,5-litrski Atkinson Cycle bencinski motor, ki je za 16,5 kilograma lažji od 1,8-litrskega, ki je bil do sedaj del pogona HSD, in kompaktnejši električni motor, ki se napaja iz nikelj-metal-hibridnih baterij. Celosten sistem tehta celih 42 kilogramov manj kot tisti v Auris Hybridu, kar pomeni, da je lažji za 20 odstotkov.toyota yaris hybrid Moč se prenaša preko E-CVT brezstopenjskega menjalnika, ki je bil prav tako deležen shujševalne kure, saj je v primerjavi s tistim v hibridnem Aurisu lažji za 11 kilogramov. Kot smo že omenili se elektromotor napaja iz nikel-metal-hibridnih baterij, katerih število celic se je zmanjšalo iz 168 na le 120, kar pomeni, da je celotna baterija manjša za 20 odstotkov in lažja za 11 kilogramov. Manjše dimenzije baterije so inženirjem omogočile, da le to namestijo pod zadnje sedeže (kjer je tudi rezervoar za gorivo), brez, da bi morali zato manjšati prostor v notranjosti.toyota yaris hybrid Čeprav so vse ključne komponente hibridnega sistema pomanjšali pa to ne pomeni, da je Yaris Hybrid podhranjen z močjo. V kombinaciji bencinskega motorja z 55 kW moči in elektromotorja, Yaris Hybrid lahko postreže s skupno močjo 74 kW oziroma 100 konjskih moči, Toyota pa obljublja, da bo kupce navduševal z najboljšim razmerjem med zmogljivostjo in porabo goriva oziroma izpusti CO2.

Porabil bo le 3,5 litra goriva na 100 kilometrov in v ozračje izpustil 79 gramov CO2 emisij na prevoženi kilometer. Seveda omogoča tudi vožnjo v električnem načinu, realni testi v urbanem okolju s Toyotinim Hybrid Synergy Drive pogonom pa so pokazali, da lastniki 60 odstotkov vožnje prevozijo z ugasnjenim bencinskim motorjem.toyota yaris hybrid Če se iz tehničnih podatkov preselimo na samo obliko vozila, opazimo, da ima Yaris Hybrid bolj aerodinamično učinkovito zunanjo obliko, ki združuje bolj agresiven oblikovalski slog na sprednjem delu in LED luči spredaj ter zadaj. Aerodinamika je ključna pri zmanjševanju porabe, pri Toyoti pa pravijo, da ima hibridni Yaris najnižji koeficient zračnega upora v svojem razredu, zgolj 0.286.

Kljub temu, da Yaris daje vtis majhnega avtomobila naj vas to ne zavede. V notranjosti je več kot dovolj prostora, saj je zaradi zmanjšanja vseh ključnih komponent HSD pogona, prostor v notranjosti ostal enak kot v standardnem modelu, vključno z 286 litrskim prtljažnim prostorom.toyota yaris hybrid Ko se boste usedli v hibridnega Yarisa boste le tega takoj prepoznali po veliko modrih detajlov v notranjosti kot so prestavna ročica v modri barvi, šivi na sedežih in volanskem obroču in modra osvetlitev armaturne plošče ter gumba za zagon vozila.

{youtube}rWLDOFOsw1A{/youtube}

Torej, če želite avtomobil nižjega razreda z majhno porabo in majhnimi obratovalnimi stroški (pogon Hybrid Synergy Drive ne potrebuje konvencionalnega zaganjalnika in alternatorja, motor pa namesto jermena uporablja verigo) vam bo Yaris Hybrid pisan na kožo. Izdelovali ga bodo v Toyotini tovarni v Franciji, v Evropi pa naj bi se pričel prodajati v mesecu maju. Cena za Slovenijo še ni znana, vendar vas bomo o tem obvestili takoj, ko izvemo koliko bo potrebno odšteti za novinca v Toyotini hibridni družini.

{youtube}KzYK4mMjqb8{/youtube}

{gallery}hibridi/predstavitve/toyota/yaris_hybrid/galerija{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *