Predstavitev: Infiniti EMERG-E

 

infiniti emerg-ePo dolgem napovedovanju hibridnega športnika je Infiniti naposled le razkril pričakovani koncept Emerg-E. Sedaj lahko potrdimo, da so bile fotografije, ki so Infinitiju pobegnile pred uradno predstavitvijo v Ženevi, prave in je koncept videti točno tak kot na pobeglih fotografijah.

infiniti emerg-e

 

infiniti emerg-ePo dolgem napovedovanju hibridnega športnika je Infiniti naposled le razkril pričakovani koncept Emerg-E. Sedaj lahko potrdimo, da so bile fotografije, ki so Infinitiju pobegnile pred uradno predstavitvijo v Ženevi, prave in je koncept videti točno tak kot na pobeglih fotografijah.

Po dolgem napovedovanju hibridnega športnika je Infiniti naposled le razkril pričakovani koncept Emerg-E. Sedaj lahko potrdimo, da so bile fotografije, ki so Infinitiju pobegnile pred uradno predstavitvijo v Ženevi, prave in je koncept videti točno tak kot na pobeglih fotografijah.infiniti emerg-e Poleg videza pa je konec tudi ugibanj o zmogljivostih tega športnega avtomobila, ki se bo moral spopasti z novo generacijo Honde NSX, ko bosta oba zakorakala na tržišče. Infiniti Emerg-E je pomemben za znamko Infiniti predvsem zato, ker izraža nov oblikovalski jezik družbe, napoveduje Infinitijev vstop v razred športnih avtomobilov, obenem pa je to prvi Infiniti, ki je bil razvit v Evropi. Če na kratko pogledamo detajle, ki so najbolj pomembni in ki so bili do sedaj zaviti v skrivnost.infiniti emerg-e Dvosedežnik, ki v dolžino meri 4.464 milimetrov, poganjata dva električna motorja (vsak poganja eno zadnje koli), vsak z močjo 201 KM, kar pomeni, da skupaj razvijeta 402 konjski moči in neverjetnih 1.000 Nm navora na zadnjih kolesih. Napajata se iz 14,8 kWh litij-ionske baterije, ki je nameščena za sedežema. Tako Emerg-E od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v zgolj štirih sekundah.infiniti emerg-e Moč se na zadnji kolesni par prenaša preko Xtrac enostopenjskega menjalnika. V električnem načinu je s športnikom mogoče prevoziti okoli 48 kilometrov, vendar naj vas kratek domet ne zavede, Emerg-E v sebi skriva še podaljševaljnik dometa v obliki sredinsko nameščenega, majhnega bencinskega motorja, ki služi kot generator. Za to so uporabili zelo kompakten Lotusov trivaljni motor z 1,2-litra delovne prostornine, ki razvije 35 kW. Za popolno napolnjenost baterijo preko 13 amperskega zunanjega vira električne energije, je pri konceptu Emerg-E potrebnih 10 ur polnjenja, oziroma šest ur preko 16 amperskega vira.infiniti emerg-e Ker za primarni pogon skrbita električna motorja je temu primeren izpust emisij, saj Emerg-E medtem, ko deluje bencinski motor, v ozračje izpusti le 55 gramov na kilometer, merjeno po NEDC ciklu. Celoten pogonski sklop treh motorjev, baterij in 30 litrskega rezervoarja za gorivo je vgrajen v lahko aluminijasto šasijo, ki je kombinirana s karbonsko karoserijo. S kombinacijo lahkih materialov jim je uspelo doseči težo 1.598 kilogramov, kar je za električni avto razmeroma majhna masa, če upoštevamo težo baterije.infiniti emerg-e Športni karakter je razviden tudi iz ključnih elementov za športno vožnjo, saj pogled na vzmetenje razkrije, da so uporabili blažilnike proizvajalca Bilstein, ter Eibachove vzmeti, zavorni sistem pa sestavljata sprednja zavorna koluta s premerom 350 milimetrov in zadnja, ki v premeru merita 332 mm. Eden izmed glavni adutov Infinitijevega hibridnega športnika je zagotovo dizajn. Čistokrvno športno obliko sestavljajo mehke linije, ki kljub temu tvorijo agresiven videz. Seveda ne manjkajo niti žarometi v LED tehniki in velika platišča.infiniti emerg-e Čeprav znamka Infiniti v Ameriki kot Nissanov luksuzni oddelek obstaja že od leta 1989, se njihova vozila v Evropi prodajajo od leta 2008. Zato ni presenetljivo, da so koncept Emerg-E razkrili na evropskem salonu, saj se želijo približati kupcem Stare celine. Emerg-E je tako prvi Infinitijev avtomobil s sredinsko nameščenim motorjem, zato so imeli snovalci še toliko težjo nalogo, a po našem mnenju jim je uspelo z odliko.infiniti emerg-e Infiniti je izdelal dva popolnoma delujoča prototipa Emerg-E in naj bi bil model kot tak pripravljen za proizvodnjo, vendar naj bi podjetje čakalo odzive iz Ženeve. Verjetno je to glavni razlog, da niso razkrili kdaj bi Emerg-E lahko ugledali v prodaji, vendar prva ugibanja napovedujejo ceno okoli 180.000 evrov.

Zagotovo cena ni nizka, vendar je to povsem nov segment avtomobilov in v kolikor Infiniti Emerg-E zakoraka vanj kot serijski model se bo postavljal ob bok novi Hondi NSX in Audijevemu R8 e-tronu. V spodnjem video posnetku si lahko ogledate uradno predstavitev Emerg-E v Ženevi.

{youtube}889RI0VVmO4{/youtube}

{gallery}elektro_vozila/infiniti/emerge/galerija{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *