Lola-Drayson je električni “Le Mans” dirkalnik z 850 “konji”

 

električni dirkalnik Lola DraysonV lanskem letu sta podjetji Lola in Drayson Racing napovedali sodelovanje pri izdelavi popolnoma električnega dirkalnika. In ni bilo potrebno dolgo čakati, da smo ugledali električno dirkalno pošast. Na šesti MIA International Low Carbon Racing konferenci so namreč razkrili dih jemajoč  električni dirkalni avto, v stilu Le Mans dirkalnikov, Lola-Drayson B12/69EV.

električni dirkalnik Lola Drayson

 

električni dirkalnik Lola DraysonV lanskem letu sta podjetji Lola in Drayson Racing napovedali sodelovanje pri izdelavi popolnoma električnega dirkalnika. In ni bilo potrebno dolgo čakati, da smo ugledali električno dirkalno pošast. Na šesti MIA International Low Carbon Racing konferenci so namreč razkrili dih jemajoč  električni dirkalni avto, v stilu Le Mans dirkalnikov, Lola-Drayson B12/69EV.

V lanskem letu sta podjetji Lola in Drayson Racing napovedali sodelovanje pri izdelavi popolnoma električnega dirkalnika. In ni bilo potrebno dolgo čakati, da smo ugledali električno dirkalno pošast. Na šesti MIA International Low Carbon Racing konferenci so namreč razkrili dih jemajoč  električni dirkalni avto, v stilu Le Mans dirkalnikov, Lola-Drayson B12/69EV.Lola Drayson electric car Zakaj dih jemajoč se sprašujete? Ker bo ta dirkalni avtomobil poskušal podreti veliko rekordov med električnimi avtomobili, ki so jih drugi vozniki in proizvajalci postavljali v lanskem letu. Verjamemo, da jim bo uspelo, saj Lola-Drayson B12/69EV proizvede kar 850 konjskih moči. Moč prihaja iz štirih YASA-750 električnih motorjev, ki tečejo na 700-voltnem sistemu.

Energijo električni motorji črpajo iz 60 kWh baterijskega sklopa, ki je sestavljen iz treh ločenih modulov s cilindričnimi celicami ANR26650M1-B proizvajalca A123 Systems. Takšna konfiguracija omogoča pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v treh sekundah, od 0 do 160 km/h v 5.1 sekunde in najvišjo hitrost okoli 320 kilometrov na uro.Lola Drayson električni avto Pogonski sklop je vgrajen v karbonsko šasijo podjetja Lola, inovativen pa je tudi način polnjenja, saj le to poteka s pomočjo induktivnega sistema Qualcomm Halo. Poleg velike količine moči in navora, preseneča tudi sama masa vozila, saj se kazalec tehtnice, ko nanj postavimo električni Le Mans dirkalnik ustavi na približno 1000 kilogramih, kar je le za okoli 100 kilogramov več od klasičnih LMP1 dirkalnikov.

Lola-Drayson B12/69EV naj bi služil tudi kot osnovna platforma za razvoj električne formule, s katero naj bi ekipa Drayson Racing nastopala v prvenstvu FIA Formula E, ki naj bi se na dirkaški koledar umestil že prihodnje leto. In prav začetek tega prvenstva, bo po mnenju nekaterih, ključen za razcvet »zelenega« motošporta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *