Športna Toyota Prius G le na Japonskem

 

toyota prius gSte lastnik Toyote Prius ali boste to še postali? Če je vaš odgovor pritrdilen potem po vsej verjetnosti niste ravno navdušenec nad športnimi avtomobili. Kaj pa, če kljub temu radi pogledate za športnimi štirikolesnimi lepotci in bi si takšnega želeli lastiti tudi sami, seveda hibrida. Bi si želeli lastiti športnega Priusa? Japonci si ga bodo sedaj lahko privoščili. Toyota je namreč na domačem tržišču ponudila posebno različico Priusa, Prius G.

toyota prius g

 

toyota prius gSte lastnik Toyote Prius ali boste to še postali? Če je vaš odgovor pritrdilen potem po vsej verjetnosti niste ravno navdušenec nad športnimi avtomobili. Kaj pa, če kljub temu radi pogledate za športnimi štirikolesnimi lepotci in bi si takšnega želeli lastiti tudi sami, seveda hibrida. Bi si želeli lastiti športnega Priusa? Japonci si ga bodo sedaj lahko privoščili. Toyota je namreč na domačem tržišču ponudila posebno različico Priusa, Prius G.

Ste lastnik Toyote Prius ali boste to še postali? Če je vaš odgovor pritrdilen potem po vsej verjetnosti niste ravno navdušenec nad športnimi avtomobili. Kaj pa, če kljub temu radi pogledate za športnimi štirikolesnimi lepotci in bi si takšnega želeli lastiti tudi sami, seveda hibrida. Bi si želeli lastiti športnega Priusa? Japonci si ga bodo sedaj lahko privoščili. Toyota je namreč na domačem tržišču ponudila posebno različico Priusa, Prius G.toyota prius g Od klasične ikone hibridov se najbolj razlikuje po dodatnem kompletu športnih odbijačev. Sprednja maska, ki je v tej različici brez Toyotinega znaka, je agresivno oblikovana in Priusa spremeni v pravega športnika, ki se ga ne bi branila tudi mlajša generacija voznikov. Vendar pa spremembe niso le kozmetične. V sporočilu za javnost so pri Toyoti zapisali, da naj bi bil Prius G veliko bolj zabaven za vožnjo. Za športno vožnjo, seveda.

Veliko pozornosti so namenili krmiljenju. Tako so vzmeti in amortizerje dodelali, avtomobil znižali za 15 milimetrov, po zaslugi nekaj točkovnega varjenja pa je podvozje veliko bolj togo v primerjavi s tistim na običajnem Priusu. Različica G je postavljena na 18-palčna lahka aluminijasta platišča in na Dunlopove športne pnevmatike. Spremembe so vidne tudi v notranjosti in vse so usmerjene k povečanju občutka športnosti. Poleg emblema G na gumbu za zagon avtomobila so sedeže odeli v črno usnje, kot tudi volanski obroč. Tu so še aluminijaste stopalke.

Navzven je mogoče opaziti večji izpuh, na bokih vzdolž vozila so dodali črno-rdečo črto, sprednji žarometi pa svetijo v LED tehnologiji. Pogonskega sklopa iz tretje generacije Priusa niso spreminjali in tako kombinacija elektromotorja in klasičnega ICE postreže z 134 »konji« moči. Žal bo športni Prius G na voljo le na Japonskem, kupci pa bodo zanj morali odšteti preračunanih 27.350 evrov. Vsem slovenskim lastnikom pa je fotografija lahko osnova za to, da si z nekaj ustvarjalnosti v domači delavnici izdelajo športni »bodykit« za svojega Priusa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *