Predstavitev: Citroën DS5 HYbrid4

 

citroen ds5 hybridCitroën je 18. aprila na avtomobilskem salonu v Shanghaiju predstavil popolnoma nov model, Citroën DS5 in le tega napovedal tudi v hibridni različici, ki bo uporabljala HYbrid4 tehnologijo. Tako standardna različica, kot tudi hibridna bosta v prodajne salone v Franciji in drugod po svetu, prispeli še v tem mesecu.

citroen ds5 hybrid

 

citroen ds5 hybridCitroën je 18. aprila na avtomobilskem salonu v Shanghaiju predstavil popolnoma nov model, Citroën DS5 in le tega napovedal tudi v hibridni različici, ki bo uporabljala HYbrid4 tehnologijo. Tako standardna različica, kot tudi hibridna bosta v prodajne salone v Franciji in drugod po svetu, prispeli še v tem mesecu.

Citroën je 18. aprila na avtomobilskem salonu v Shanghaiju predstavil popolnoma nov model, Citroën DS5 in le tega napovedal tudi v hibridni različici, ki bo uporabljala HYbrid4 tehnologijo. Tako standardna različica, kot tudi hibridna bosta v prodajne salone v Franciji in drugod po svetu, prispeli še v tem mesecu. Kot so pred kratkim dejali pri Citroënu, bo po njihovih napovedih hibridna različica predstavljala 20 odstotkov letne prodaje modela DS5, oziroma s številkami povedano, na leto nameravajo prodati okoli 40.000 hibridnih modelov DS5.citroen ds5 hybridCitroën DS5 je tretji član prepoznavne družine DS in prvi model francoskega proizvajalca s pogonsko tehnologijo HYbrid4, ki jo lahko srečamo tudi v Peugeotovem modelu 3008 HYbrid4. Ta tehnologija v kombinaciji 2.0 HDi dizelskega motorja s sistemom »Stop & Start« in elektromotorja zagotavlja 200 »konjev« moči, ki se pri modelu DS5 prenašajo na vsa štiri kolesa.

Električni pogon DS5 uporablja za vožnjo v urbanih središčih (domet okoli štiri kilometre) in kot povečanje moči pri pospeševanju. Takšna kombinacija pogonskih motorjev poskrbi, da Citroën DS5 izpusti, za ta razred skromnih, 99 gramov CO2 emisij na prevoženi kilometer, nekateri izmed zadnjih testov pa so pokazali tudi odlične rezultate pri porabi goriva, saj naj bi na 100 kilometrov vožnje, hibridni DS5 porabil 3,8 litra goriva.citroen ds5 hybrid Moč se na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega samodejnega menjalnika. Avtomobil boste na zunaj prepoznali takoj, saj so oblikovalci povzeli vse ključne linije družine DS. Tako sprednji del krasi velika kromirana maska z dvema velikima režama v predelu meglenk, žarometa, ki svetita s pomočjo LED tehnologije, nad njima pa poteka izrazita kromirana črta, ki se zaključi pri zunanjih vzvratnih ogledalih. Za športni videz zadka poskrbita dve izpušni cevi, vgrajeni v zadnji odbijač.thumb_citroen_ds5_hybrid Tudi notranjost se sklada z zunanjo filozofijo oblikovanja, velika sredinska konzola in vsi ostali elementi, ki jih voznik potrebuje med vožnjo, so osredotočeni nanj. Pravzaprav ima DS5 dve osrednji konzoli, glavno na armaturni plošči in eno nad glavo (za notranjim vzvratnim ogledalom).

Citroën DS5 je opremljen tudi s projekcijskim oziroma »head-up« zaslonom, ki vse bistvene informacije o vožnji projecira neposredno pred voznika, na vetrobransko steklo. Bela in rdeča barva prevladujeta pri osvetlitvi prikazovalnika hitrosti, obratov in potovalnem računalniku.

citroen ds5 hybrid citroen ds5 hybrid citroen ds5 hybrid

Kot pravijo pri Citroënu so pri snovanju modela DS5 vanj vložili vso strokovno znanje kakovosti in prefinjenosti. Vsaka podrobnost je oblikovana premišljeno, uporabljeni so kvalitetni materiali. DS5 je pet vratnik,s petimi sedeži.

V Angliji bo za hibridno različico potrebno odšteti okoli 30.000 funtov oziroma preračunanih 34.980 evrov, s čimer bo od klasične verzije DS5 dražji za okoli 4.300 evrov. Cena običajnega modela DS5 v Sloveniji naj bi se pričela pri okoli 28.000 evrih, v prodajnih salonih pa bo običajno in hibridno različico mogoče ugledati maja prihodnje leto.

{gallery}hibridi/predstavitve/citroen/ds5_hybrid/ds5_galerija{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *