Audi v Münchenu lansiral testno floto dvajsetih A1 e-tronov

{njrssenc u=”http://www.elektro-vozila.si/images/stories/elektro_vozila/audi/a1_etron/audi_a1_etron_testna_flota_rm.jpg” l=”151″ t=”image/jpg”}audi a1 e-tronAudi je 28. oktobra splavil testno floto 20 vozil Audi A1 e-tron, da bi zbrali podatke o tem kako ljudje uporabljajo nove pogonske tehnologije, kot je električni pogon v avtomobilih. Pri zbiranju teh podatkov sta se Audiju pridružila še tehnična univerza iz Münchena in Stadtwerke München, ki je odgovoren za lokalno polnilno infrastrukturo, ter podjetje E.ON, ki razvija polnilne rešitve in tehnologije.

audi a1 e-tron

{njrssenc u=”http://www.elektro-vozila.si/images/stories/elektro_vozila/audi/a1_etron/audi_a1_etron_testna_flota_rm.jpg” l=”151″ t=”image/jpg”}audi a1 e-tronAudi je 28. oktobra splavil testno floto 20 vozil Audi A1 e-tron, da bi zbrali podatke o tem kako ljudje uporabljajo nove pogonske tehnologije, kot je električni pogon v avtomobilih. Pri zbiranju teh podatkov sta se Audiju pridružila še tehnična univerza iz Münchena in Stadtwerke München, ki je odgovoren za lokalno polnilno infrastrukturo, ter podjetje E.ON, ki razvija polnilne rešitve in tehnologije.

Audi je 28. oktobra splavil testno floto 20 vozil Audi A1 e-tron, da bi zbrali podatke o tem kako ljudje uporabljajo nove pogonske tehnologije, kot je električni pogon v avtomobilih. Pri zbiranju teh podatkov sta se Audiju pridružila še tehnična univerza iz Münchena in Stadtwerke München, ki je odgovoren za lokalno polnilno infrastrukturo, ter podjetje E.ON, ki razvija polnilne rešitve in tehnologije.

audi a1 e-tron
Prvih dvajset, sicer testnih, električnih A1

Audi A1 e-troni, ki so uporabljeni v tem projektu, niso popolnoma električno gnani, saj je elektromotorju dodan še tako imenovani »podaljševalnik dosega« oziroma »Range Extender«. Moč elektromotorja znaša 75 kW oziroma 102 »konja«, kar A1 e-tronu omogoča, da doseže najvišjo hitrost 130 kilometrov na uro. Ko se baterija izprazni, sistem vklopi kompakten motor z notranjim izgorevanjem, ki s svojim delovanjem polni baterije in je tako postavljen v vlogo generatorja.

Zgolj s pomočjo električne energije testni A1 e-tron zmore prepeljati 50 kilometrov, medtem, ko njegov skupen domet z »Range Extenderjem« znaša 250 kilometrov. Baterija je litij-ionska in je vgrajena pod sedeži in postavljena pred zadnjo os. S štirimi sedeži je A1 e-tron zasnovan za vsakodnevno mestno vožnjo, kjer do izraza pride električni pogon, v kolikor pa se bodo testni vozniki vozili z delujočim generatorjem, bo električni A1 porabil le 1,9 litra goriva na 100 kilometrov in izpustil 45 gramov CO2 emisij na prevoženi kilometer.

Tehnična univerza iz Münchna bo v tem projektu zbirala in analizirala podatke o mobilnosti ljudi. V katerih situacijah ljudje uporabljajo električni pogon in v kolikšni meri. Kako bo ta tehnologija vplivala na uporabo drugih prevoznih sredstev in še vrsto drugih podatkov. Da bi odgovorili na ta vprašanja so v oddelku univerze za avtomobilski inženiring razvili mobilno aplikacijo, ki je bila dana vsem udeležencem testne flote, da jo bodo med tem projektom uporabljali na svojih pametnih mobilnih telefonih. Obenem bo oddelek za marketinške storitve izvajal študijo, s kateri želijo ugotoviti kakšen je najboljši model zaračunavanja električne energije na polnilnih postajah.

Za konec je Franciscus van Meel, vodja strategije električne mobilnosti pri Audiju dejal, da naj bi že načrtovali splavitev dodatnih testnih flot na strateško pomembnih trgih.

Audi je pred časom z A1 e-tron nastopil tudi na dirki električnih vozil v Avstriji, kjer si je prislužil zmago.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *