Električni motor Brutus za ljubitelje eksotike

brutus električni motorZnamka Brutus je v svetu motociklizma še popolnoma neznana, pa vendar bo v kratkem trgu ponudila električnega retro-nakeda. Chris Bell je sprva takšen motocikel želel sestaviti le zase, zahvaljujoč zadovoljivemu rezultatu pa se je graditelj odločil, da bo takšne električne motocikle izdeloval tudi za stranke. Proizvodnja naj bi stekla v januarju

brutus električni motor

brutus električni motorZnamka Brutus je v svetu motociklizma še popolnoma neznana, pa vendar bo v kratkem trgu ponudila električnega retro-nakeda. Chris Bell je sprva takšen motocikel želel sestaviti le zase, zahvaljujoč zadovoljivemu rezultatu pa se je graditelj odločil, da bo takšne električne motocikle izdeloval tudi za stranke. Proizvodnja naj bi stekla v januarju

Znamka Brutus je v svetu motociklizma še popolnoma neznana, pa vendar bo v kratkem trgu ponudila električnega retro-nakeda. Chris Bell je sprva takšen motocikel želel sestaviti le zase, zahvaljujoč zadovoljivemu rezultatu pa se je graditelj odločil, da bo takšne električne motocikle izdeloval tudi za stranke.thumb_brutus Proizvodnja naj bi stekla v januarju, vendar pa bo končni izdelek nekoliko drugačen, predvsem po tehnični plati, od tega, s katerim se Chris vozi sedaj. Elektromotor in 5-stopenjski menjalnik bo vgrajen v unikaten cevni okvir. Namesto svinčenih baterij bodo vgradili litij-polimer baterijo. Takšna konfiguracija bo zadostovala za najvišjo hitrost 160 kilometrov na uro, domet pa se bo gibal okoli 100 kilometrov.

V kolikor bo lastnik želel še zmogljivejšo različico, se bo lahko odločil za 144 voltno verzijo, ki zmore najvišjo hitrosti 200 kilometrov na uro in avtonomijo 160 kilometrov. Za blaženje naj bi spredaj skrbele USD teleskopske vilice s kraki premera 50 m, ki imajo 14 nastavitev, zadaj pa Link-Type blažilnik z 22 nastavitvami in tremi različnimi višinami sedeža.električni motor brutus Zavorni komplet na končni različici bo sestavljen iz dveh sprednjih zavornih kolutov, v katera bosta grizli 6-batni zavorni čeljusti, in enojnim kolutom zadaj. Brutus stoji na pnevmatikah dimenzij 120/70-17 spredaj in 190/50-17 zadaj. Dizajn je vsekakor poseben. Mešanica nakeda in »cafe racerja« bo nasmešek na obraz narisala ljubiteljem retro stila.

Več podatkov bo znanih ob pričetku proizvodnje, saj čakamo še tisto najpomembnejše, koliko moči elektromotor prenaša na zadnje kolo. Prav tako ni še nič znanega o ceni, vendar, ker gre za butično izdelavo si bodo takšen električni motor najverjetneje lahko privoščili le tisti z debelimi denarnicami.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *