Mitsubishi Lancer Evolution XI naj bi bil dizelski hibrid

{njrssenc u=”http://www.elektro-vozila.si/images/stories/hibridi/novice/mitsubishi/lancer_XI/mitsubishi_lancer_x_rm.jpg” l=”140″ t=”image/jpg”}

mitsubishi lancer xMitsubishi Lancer je bil sprva povsem običajna limuzina japonskega proizvajalca. Leta 1992 je Mitsubishi, z željo po zmagi v svetovnem reli prvenstvu, predstavil prvo generacijo Lancer Evolutiona s katerim so tekmovali za prevlado v prvenstvu WRC. Vse do danes je Lancer Evolution doživel deset sprememb in tako kot prva generacija je tudi zadnja, deseta namenjena tistim, ki ne iščejo prestiža in udobja, pač pa avtomobil ob katerem ti adrenalin po žilah steče takoj, ko prestaviš v prvo prestavo.

mitsubishi lancer x

{njrssenc u=”http://www.elektro-vozila.si/images/stories/hibridi/novice/mitsubishi/lancer_XI/mitsubishi_lancer_x_rm.jpg” l=”140″ t=”image/jpg”}

mitsubishi lancer xMitsubishi Lancer je bil sprva povsem običajna limuzina japonskega proizvajalca. Leta 1992 je Mitsubishi, z željo po zmagi v svetovnem reli prvenstvu, predstavil prvo generacijo Lancer Evolutiona s katerim so tekmovali za prevlado v prvenstvu WRC. Vse do danes je Lancer Evolution doživel deset sprememb in tako kot prva generacija je tudi zadnja, deseta namenjena tistim, ki ne iščejo prestiža in udobja, pač pa avtomobil ob katerem ti adrenalin po žilah steče takoj, ko prestaviš v prvo prestavo.

Mitsubishi Lancer je bil sprva povsem običajna limuzina japonskega proizvajalca. Leta 1992 je Mitsubishi, z željo po zmagi v svetovnem reli prvenstvu, predstavil prvo generacijo Lancer Evolutiona s katerim so tekmovali za prevlado v prvenstvu WRC. Vse do danes je Lancer Evolution doživel deset sprememb in tako kot prva generacija je tudi zadnja, deseta namenjena tistim, ki ne iščejo prestiža in udobja, pač pa avtomobil ob katerem ti adrenalin po žilah steče takoj, ko prestaviš v prvo prestavo.

mitsubishi lancer x
Je Mitsubishi Lancer Evolution X zadnji “bencinar” v družini Evolution?

Med ljubitelji cestnih dirkalnikov je zagotovo najbolj zaželena deveta generacija Evolutiona, katere zadek so na dirkališčih lahko gledali vozniki tudi več sto tisoč evrov vrednih super športnih avtomobilov, ki niso bili kos tej japonski »pošasti«.

Pri snovanju zadnje generacije Evolutiona so morali Mitsubishijevi inženirji upoštevati tudi vse strožje predpise o izpustih emisij, kar ni ravno navdušilo pristašev Evota. Kot kaže pa bodo pri Mitsubishiju še bolj zategnili pasove okoli izpusta škodljivih plinov iz njihovega cestnega reli dirkalnika, saj so se v zadnjih dneh številni avtomobilski mediji razpisali o tem, da naj bi enajsta generacija Lancer Evolutiona na trg prispeva kot hibrid. Eden izmed notranjih virov pri Mitsubishiju naj bi domnevno potrdil, da bomo leta 2014 ugledali enajsto serijo v obliki dizelskega hibrida.
{youtube}CTgP1Ul-r2I{/youtube}
Kratek posnetek kaj zmore trenutni Lancer Evolution X

Tudi Osamu Masuko, predsednik Mitsubishija naj bi domnevno potrdil, da bo Evolution XI naftno-elektronska pošast. Vsekakor so si inženirji zadali težko nalogo saj nikakor ne smejo razočarati številnih privržencev tega modela po svetu, ki jim ta novica zagotovo ni najbolj všeč. Kljub temu, pustimo se presenetiti kaj bodo pripravili inženirji, ki jim znanja o snovanju dirkalnikov zagotovo ne manjka.

Prve špekulacije napovedujejo, da naj bi Lancer Evolution XI od 0 do 100 km/h pospešil v manj kot petih sekundah, obenem pa bo izpustil manj kot 200 gramov CO2 na prevožen kilometer. Zagotovo se ne bodo izognili štirikolesnemu pogonu, saj je na avtomobilu, ki se mora dobro izkazati na vseh podlagah, to skoraj obvezno. Zanimivo bo videti tudi kako se bodo nad potezo Mitsubishija odzvali v Subaruju, neskončnemu tekmecu, ki se ob bok Lancerju postavlja z Imprezo WRX STI. Bo tudi ta v prihodnosti hibrid?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *