Trenutno najhitrejši homologirani električni avtomobil na Nürburgringu je E-RA

electric raceabout

Toyota je konec avgusta v svojim električnim dirkalnikom na eni najbolj znamenitih stez na svetu, na nemškem Nurburgringu, postavila rekord najhitreje prevoženega kroga med električnimi avtomobili, saj je Jochen Krumbach več kot 20 kilometrski krog odpeljal v času 7.47,794. V septembru se je Toyotinemu rekordu pridružila še ekipa študentov univerze Helsinki Metropolia University of Applied Sciences, ki je s svojim lastnim dirkalnikom Electric RaceAbout (E-RA) postavila rekord kroga v kategoriji električnih avtomobilov, ki so homologirani za cestno uporabo.

electric raceabout

electric raceabout

Toyota je konec avgusta v svojim električnim dirkalnikom na eni najbolj znamenitih stez na svetu, na nemškem Nurburgringu, postavila rekord najhitreje prevoženega kroga med električnimi avtomobili, saj je Jochen Krumbach več kot 20 kilometrski krog odpeljal v času 7.47,794. V septembru se je Toyotinemu rekordu pridružila še ekipa študentov univerze Helsinki Metropolia University of Applied Sciences, ki je s svojim lastnim dirkalnikom Electric RaceAbout (E-RA) postavila rekord kroga v kategoriji električnih avtomobilov, ki so homologirani za cestno uporabo.



Toyota je konec avgusta v svojim električnim dirkalnikom na eni najbolj znamenitih stez na svetu, na nemškem Nurburgringu, postavila rekord najhitreje prevoženega kroga med električnimi avtomobili, saj je Jochen Krumbach več kot 20 kilometrski krog odpeljal v času 7.47,794. V septembru se je Toyotinemu rekordu pridružila še ekipa študentov univerze Helsinki Metropolia University of Applied Sciences, ki je s svojim lastnim dirkalnikom Electric RaceAbout (E-RA) postavila rekord kroga v kategoriji električnih avtomobilov, ki so homologirani za cestno uporabo.električni dirkalnik electric raceabout Njihov voznik, Nemec Ralf Kelleners je za 20 kilmetrov in 832 metrov dolg  krog potreboval 8 minut 42 sekund in 72 stotink, kar je ekipo uvrstilo na prvo mesto homologiranih električnih avtomobilov. Povprečna hitrost je znašala 142 kilometrov na uro, Ralf pa je električni avtomobil E-RA pognal vse do najvišje hitrosti 238 kilometrov na uro. Kasneje med testiranjem vozila je najvišjo hitrost še izboljšal, saj se mu je uspelo peljati 244 km/h.

Za odpeljan celotni krog je E-RA porabil 25,6 kWh energije, merjeno kot energija iz električnega omrežja, ki polni baterije. To pomeni, da električni avtomobil Electric RaceAbout porabi 1230 Wh na prevožen kilometer oziroma 123 kWh na 100 kilometrov.električni avto electric raceabout Kljub temu da E-RA proizvaja približno 300 kW oziroma 160 kW največje povprečne moči, ekipa ni zabeležila znakov pregrevanja motorja ali baterij. Kot smo že omenili je avtomobil Electric RaceAbout zgradilo 25 študentov in dva člana fakultete za uporabne znanosti  v Helsinkih. Za zunanji in notranji dizajn so zasluženi študenti inštituta za dizajn univerze v Lathiju.

Electric RaceAbout je električni avtomobil, ki ga poganjajo štirje elektromotorji, torej je vsako kolo gnano s svojim motorjem. Karoserija je izdelana iz ogljikovih vlaken, da so privarčevali na teži in tako brez težav v avtomobil namestili 33 kWh litij-titantno baterijo. Kot kaže se bo tudi z električnimi avtomobili pričel boj za najboljšega na Nürburgringu.

{youtube}TGob7Gs44ZA{/youtube}


{njrssenc u=”http://www.elektro-vozila.si/images/stories/e-sport/electric_raceabout/electricraceaboutrm.jpg” l=”174″ t=”image/jpg”}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *