Predstavitev: Lexus GS 450h

{njrssenc u=”http://www.elektro-vozila.si/images/stories/hibridi/novice/lexus/gs_450h_2013/lexus_gs_450h_rm.jpg” l=”121″ t=”image/jpg”}

Lexus GS 450h hybridPotem, ko je Lexus v Pebble Beachu predstavil GS 350, pa so za frankfurtski avtomobilistični salon prihranili hibridno poslastico v obliki popolnoma novega GS 450h. Ta se od preostalih dveh modelov v prenovljeni družini GS po videzu loči le po Lexusovih modrih logotipih, a čar oznake »h« se skriva pod pokrovom. Tu so inženirji namestili Cycle Atkinsonov 3,5- litrski V6 motor, ki je za potrebe hibridne različice doživel nekaj malenkostnih predelav.

Lexus GS 450h hybrid

{njrssenc u=”http://www.elektro-vozila.si/images/stories/hibridi/novice/lexus/gs_450h_2013/lexus_gs_450h_rm.jpg” l=”121″ t=”image/jpg”}

Lexus GS 450h hybridPotem, ko je Lexus v Pebble Beachu predstavil GS 350, pa so za frankfurtski avtomobilistični salon prihranili hibridno poslastico v obliki popolnoma novega GS 450h. Ta se od preostalih dveh modelov v prenovljeni družini GS po videzu loči le po Lexusovih modrih logotipih, a čar oznake »h« se skriva pod pokrovom. Tu so inženirji namestili Cycle Atkinsonov 3,5- litrski V6 motor, ki je za potrebe hibridne različice doživel nekaj malenkostnih predelav.

Potem, ko je Lexus v Pebble Beachu predstavil GS 350, pa so za frankfurtski avtomobilistični salon prihranili hibridno poslastico v obliki popolnoma novega GS 450h. Ta se od preostalih dveh modelov v prenovljeni družini GS po videzu loči le po Lexusovih modrih logotipih, a čar oznake »h« se skriva pod pokrovom.Lexus GS 450h hibrid Tu so inženirji namestili Cycle Atkinsonov 3,5- litrski V6 motor, ki je za potrebe hibridne različice doživel nekaj malenkostnih predelav. V sožitju z njim deluje vodno hlajeni elektromotor, kot tak pa Lexus GS 450h razvije moč 338 konjskih sil, podatka o najvišjem navoru pa proizvajalec še ni razkril. Kljub močnemu motorju pa vrednost izpusta emisij CO2 na prevožen kilometer ne presega 145 gramov. Lexus GS 450h hibridni avtomobilV okviru hibridnega pogona je bil predelan tudi sistemski nadzor. Tako PCU zviša najvišjo napetost na 650V v načinu Sport, medtem, ko je najvišja napetost v Eco načinu omejena na 500V, ko ni potrebe po najvišji moči elektromotorja. Baterije iz katerih se slednji napaja so nikelj-metal hibridne. Lexus GS 450h s pogonom na zadnji kolesni par, bo po podatkih proizvajalca od 0 do 100 kilometrov na uro pospešil v pičle 5,6 sekunde, najvišja hitrost pa se giblje okoli 210 kilometrov na uro.

{youtube}87B5MCkzJts{/youtube}

Družina GS se, vključno s hibridno različico, ponaša tudi z Lexus Dynamic Handling System – gre za štirikolesni volan oziroma možnost obračanja vseh štirih koles. Skratka, vsi tisti, ki želite prestižno limuzino z dovolj moči, ekonomično porabo goriva, relativno majhnim izpustom emisij in visoko stopnjo udobja, Lexus ima za vas rešitev v obliki novega modela GS 450h. Ker slika pove več kot tisoč besed, pa si vse dobrote novinca poglejte v spodnji galeriji in video predstavitvi.

{gallery}hibridi/novice/lexus/gs_450h_2013/lexus_gs_450h_galerija/{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *