Toyota postavila nov rekord med električnimi avtomobili na Nürburgringu

toyota električni dirkalni avtomobilEkipa Toyota Motorsport GmbH ali skrajšano TMG se je konec avgusta mudila na najbolj znanem dirkališču, na nemškem Nürburgringu, kamor so se podali v upanju, da postavijo nov rekord kroga v kategoriji električnih vozil. TMG si je za cilj postavil krog na legendarni nemški stezi z električnim dirkalnikom prevoziti v osmih minutah.

toyota električni dirkalni avtomobil

toyota električni dirkalni avtomobilEkipa Toyota Motorsport GmbH ali skrajšano TMG se je konec avgusta mudila na najbolj znanem dirkališču, na nemškem Nürburgringu, kamor so se podali v upanju, da postavijo nov rekord kroga v kategoriji električnih vozil. TMG si je za cilj postavil krog na legendarni nemški stezi z električnim dirkalnikom prevoziti v osmih minutah.

Ekipa Toyota Motorsport GmbH ali skrajšano TMG se je konec avgusta mudila na najbolj znanem dirkališču, na nemškem Nürburgringu, kamor so se podali v upanju, da postavijo nov rekord kroga v kategoriji električnih vozil. TMG si je za cilj postavil krog na legendarni nemški stezi z električnim dirkalnikom prevoziti v osmih minutah. Naj povemo, da je le malo avtomobilov, ki so šli pod tem magičnim časom.toyota električni dirkalni avtomobil Kot je ekipa zapisala na blogu, jih je najbolj skrbelo vreme, ki je nad Nürburgringom sila nepredvidljivo. Dežja ni bilo, vendar kot so zapisali, je bila toliko večja napetost v zraku, ko je Jochen Krumbach z električnim dirkalnikom zapeljal iz šotora in se podal na dirkališče, s ciljem, da podre trenutni rekord kroga med električnimi vozili. Uspelo mu je! Krog je namreč prevozil v času 7 minut in 47.794 sekunde – s tem pa je postavil nov rekord kroga med električnimi vozili, katerega verjamemo, da bodo tekmeci kmalu poskušali izboljšati.toyota električni dirkalni avtomobil Toyotin dirkalnik s katerim so postavili nov rekord, za pogon uporablja dva elektromotorja, ki zagotavljata največjo moč 280kW in najvišjo hitrost 260 kilometrov na uro. Dirkalnik tehta, skupaj z litij-keramičnimi baterijami, le 970 kilogramov, kar mu omogoča okretnost v zahtevnih zavojih Nordschleifa. TMG naj bi leta 2012 začel tudi s komercialno prodajo svojega električnega pogonskega sklopa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *