Toyota najbolj »zeleno« podjetje po raziskavi Global Green Brands Report

toyota_usa_sedez_rmKonec meseca julija je agencija za svetovanje Interbrand objavila zaključek raziskave »Global Green Brands Report«, v kateri si je Toyota prislužila titulo najbolj »zelene« družbe. Slednja je namreč po raziskavi vodilna znamka in zgled preostalim, da je potrebno skrb za okolje vključiti kot prioriteto pri poslovanju z vključevanjem širše javnosti. Interbrand je posebej izpostavil Toyotin program Toyota Global Vision, s katerim si prizadevajo zmanjševati emisije med celotnim življenjskim ciklom vozila in prodajnim procesom le tega.

toyota_usa_sedez_rm

toyota_usa_sedez_rmKonec meseca julija je agencija za svetovanje Interbrand objavila zaključek raziskave »Global Green Brands Report«, v kateri si je Toyota prislužila titulo najbolj »zelene« družbe. Slednja je namreč po raziskavi vodilna znamka in zgled preostalim, da je potrebno skrb za okolje vključiti kot prioriteto pri poslovanju z vključevanjem širše javnosti. Interbrand je posebej izpostavil Toyotin program Toyota Global Vision, s katerim si prizadevajo zmanjševati emisije med celotnim življenjskim ciklom vozila in prodajnim procesom le tega.

Konec meseca julija je agencija za svetovanje Interbrand objavila zaključek raziskave »Global Green Brands Report«, v kateri si je Toyota prislužila titulo najbolj »zelene« družbe. Slednja je namreč po raziskavi vodilna znamka in zgled preostalim, da je potrebno skrb za okolje vključiti kot prioriteto pri poslovanju z vključevanjem širše javnosti. Interbrand je posebej izpostavil Toyotin program Toyota Global Vision, s katerim si prizadevajo zmanjševati emisije med celotnim življenjskim ciklom vozila in prodajnim procesom le tega.

thumb_toyota_usa_sedez
Sedež Toyote v ZDA

Seveda so Toyotin najpomembnejši element pri okoljski učinkovitosti  hibridna vozila. Že leta 1997 je japonski avtomobilski gigant predstavil prvo serijo Priusa, ki je postal prava ikona hibridnih avtomobilov. Vse od predstavitve prvega Toyotinega hibrida, pa do danes, so prodali že več kot 3,2 milijona hibridov znamk Toyota in Lexus, ki stranke najbolj razveseljujejo z nizko porabo goriva in majhnim izpustom emisij. Prius pa ni edini Toyotin hibrid. Preteklo leto so namreč predstavili hibridnega Auris, ki ga izdeluje v Angliji, kmalu na trg prihaja še novi Prius+, ter prihodnje leto še Prius Plug-In, ki bo omogočal polnjenje baterije preko vtičnice.

Da resnično skrbijo za okolje potrjuje tudi zadnji projekt Toyote, ko so na poslovalnici Toyota Motor Manufacturing France v mestu Valenciennes v Franciji, postavili streho s sončnimi celicami. Agencija Interbrand, ki je v sodelovanju z Deloitte opravila raziskavo »Best Global Green Brands« je za potrebe le te intervjujala približno 10.000 ljudi na desetih velikih tržiščih, kot so Japonska, Amerika, Kitajska, Nemčija, Anglija, Brazilija, Italija, Španija in Indija.

Način merjenja okoljske učinkovitosti, ki so ga uporabili pri tej raziskavi, pa je mogoče vpeljati tudi v številne druge industrijske panoge. Skratka, Toyota še enkrat potrjuje, da ni le vodilna na področju hibridnih vozil, ampak tudi »zelenosti« celotnega podjetja. Nikakor pa ne smemo pozabiti na preostale proizvajalce, ki pospešeno vlagajo sredstva v boljšo okoljsko učinkovitost podjetji, saj vse več raziskav zajema tudi ta faktor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *