Audi A6 Hybrid prihaja v drugi polovici leta 2012

audi a6 hybridLetos je iz Audijeve tovarne na ceste zapeljala nova generacija modela A6 (C7), ki je doživela popolno spremembo v primerjavi s prejšnjo generacijo (C6), katera se je izdelovala od leta 2004. Ker pa proizvajalci vse več pozornosti namenjajo okolju prijaznim in varčnim vozilom, je tudi Audi ob splavitvi nove serije A6 napovedal le to v hibridni različici. Po mestnem terencu Q5 Hybrid bo tako Audi A6 Hybrid drugi serijski hibrid v Audijevi ponudbi, ki bo evropska tla ugledal v prvi polovici prihodnjega leta, skupaj z njihovo limuzino najvišjega razreda – A8 Hybrid.

audi a6 hybrid

audi a6 hybridLetos je iz Audijeve tovarne na ceste zapeljala nova generacija modela A6 (C7), ki je doživela popolno spremembo v primerjavi s prejšnjo generacijo (C6), katera se je izdelovala od leta 2004. Ker pa proizvajalci vse več pozornosti namenjajo okolju prijaznim in varčnim vozilom, je tudi Audi ob splavitvi nove serije A6 napovedal le to v hibridni različici. Po mestnem terencu Q5 Hybrid bo tako Audi A6 Hybrid drugi serijski hibrid v Audijevi ponudbi, ki bo evropska tla ugledal v prvi polovici prihodnjega leta, skupaj z njihovo limuzino najvišjega razreda – A8 Hybrid.

Letos je iz Audijeve tovarne na ceste zapeljala nova generacija modela A6 (C7), ki je doživela popolno spremembo v primerjavi s prejšnjo generacijo (C6), katera se je izdelovala od leta 2004. Ker pa proizvajalci vse več pozornosti namenjajo okolju prijaznim in varčnim vozilom, je tudi Audi ob splavitvi nove serije A6 napovedal le to v hibridni različici. Po mestnem terencu Q5 Hybrid bo tako Audi A6 Hybrid drugi serijski hibrid v Audijevi ponudbi, ki bo evropska tla ugledal v prvi polovici prihodnjega leta, skupaj z njihovo limuzino najvišjega razreda – A8 Hybrid. hibrid audi a6 hybridPri A6 Hybrid so se inženirji odločili, da vanj namestijo vzporedni hibridni sistem. Tako bo poleg dvolitrskega TFSI motorja z močjo 155 kW (211 KM), A6 poganjal še elektromotor, ki premore 33 kW (45 KM) moči in 211 Nm navora. Do 100 kilometrov na uro se bodo lastniki A6 Hybrida lahko vozili zgolj na električni pogon, katerega napaja 1,3 kWh litij-ionska baterija (z močjo 39 kW), ki se nahaja v prtljažnem prostoru.

Za hlajenje baterije je poskrbljeno s pomočjo ventilatorja v notranjosti ali preko lastnega hladilnega sistema. To bateriji zagotavlja optimalno temperaturo za najboljši izkoristek. Ker gre za vzporedni hibrid je mogoča tudi vožnja izključno z motorjem na notranje izgorevanje ali kombiniran način, pri katerem delujeta oba pogona. Elektromotor je nameščen tik za TFSI agregatom, moč pa se prenaša preko sodobnega 8-stopenjskega Tiptronic menjalnika na sprednji kolesni par. hybrid audiPo podatkih proizvajalca bo A6 Hybrid povprečno porabil 6,2 litra goriva na 100 kilometrov, na prevožen kilometer pa bo izpustil 142 gramov CO2 emisij. Kaj pa zmogljivosti hibridnega A6? Zagotovo niso zanemarljive. Od 0 do 100 kilometrov na uro bo pospešil v 7,3 sekunde, popeljati pa ga bo mogoče do 238 kilometrov na uro, kolikor znaša najvišja hitrost.

Omeniti velja, da je novi A6 nekoliko zrasel v dimenzijah, za 3 centimetre pa so podaljšali tudi medosno razdaljo. Čeprav pri Audiju tega še niso potrdili, pa bo po podatkih tujih medijev limuzinska različica A6 Hybrid na voljo tudi v Ameriki in bo enak zgoraj opisani evropski različici. Čeprav cena še ni znana, nekateri predvidevajo, da se bo »čez Lužo« pričela pri 55.000 ameriških dolarjih oziroma preračunanih 38.600 evrih.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *