Audi A1 e-tron zmagal na dirki električnih avtomobilov v Avstriji

audi a1 e-tron elektricni avtomobilAudi je znova osvojil prvo mesto na dirki električnih avtomobilov Silvretta Electric Car Rally, ki je potekal med 7. in 9. julijem v avstrijski regiji Montafon, kot del dogodka Classic Silvretta. Letošnjo zmago si je prisvojil z električnim A1 e-tron, preteklo leto pa so na prvo stopničko stopili po zaslugi električnega športnika R8 e-tron. To pa ni bil edini Audi na omenjeni dirki v Avstriji, saj so se le te Nemci iz Ingolstadta udeležili tudi z modelom Audi Q5 HFC, ki za pogon uporablja gorivne celice.

audi a1 e-tron elektricni avtomobil

audi a1 e-tron elektricni avtomobilAudi je znova osvojil prvo mesto na dirki električnih avtomobilov Silvretta Electric Car Rally, ki je potekal med 7. in 9. julijem v avstrijski regiji Montafon, kot del dogodka Classic Silvretta. Letošnjo zmago si je prisvojil z električnim A1 e-tron, preteklo leto pa so na prvo stopničko stopili po zaslugi električnega športnika R8 e-tron. To pa ni bil edini Audi na omenjeni dirki v Avstriji, saj so se le te Nemci iz Ingolstadta udeležili tudi z modelom Audi Q5 HFC, ki za pogon uporablja gorivne celice.

Audi je znova osvojil prvo mesto na dirki električnih avtomobilov Silvretta Electric Car Rally, ki je potekal med 7. in 9. julijem v avstrijski regiji Montafon, kot del dogodka Classic Silvretta. Letošnjo zmago si je prisvojil z električnim A1 e-tron, preteklo leto pa so na prvo stopničko stopili po zaslugi električnega športnika R8 e-tron. To pa ni bil edini Audi na omenjeni dirki v Avstriji, saj so se le te Nemci iz Ingolstadta udeležili tudi z modelom Audi Q5 HFC, ki za pogon uporablja gorivne celice.

audi a1 e-tron elektricni avtomobil
Koncepti A1 e-tron s katerim je Audi nastopil na dirki Silvretta Electric Car Rally

Z mestnim terencem so zasedli končno šesto mesto, na dirki pa je skupaj nastopilo 32 električnih avtomobilov. Za zmago na Silvretta Electric Car Rallyu so morali vozniki v treh dneh prevoziti skupaj 307 kilometrov in premagati skupno višinsko razliko 11,541 metrov. Zmagoviti A1 e-tron je nosil številko 206 in je moral premagati 31 tekmecev na reliju, ki je potekal po gorskih cestah, kjer so nakloni tudi 15 odstotni, kar predstavlja poseben izziv za električna vozila. Audi Q5 HFC je bil najbolje uvrščeni avtomobil, ki je za pogon uporabljal gorivne celice.

audi a1 e-tron elektricni avto
Za polnjenje baterij je A1 e-tronu dodan majhen motor z notranjim izgorevanjem

In kdo je A1 e-trona popeljal do zmage? To je bil Franciscus van Meel, vodja strategije elektromobilnosti v Audiju, v pomoč pa mu je bil sovoznik Gerhard Gruber, ki je prav tako že vrsto let del podjetja Audi. Po dirki je Franciscus dejal:

 »Vožnja električnega avtomobila v Alpah je eden najtežjih izzivov. Dejstvo, da se je Audi A1 e-tron tako dobro izkazal na teh cestah je še posebej razveseljivo in potrjuje, da smo na pravi poti z našim pristopom k električni mobilnosti.« 

Da ne bi vozniki z A1 e-tronom obtičali v Avstrijskih gorah so inženirji v le tega, poleg 75 kW elektromotorja, ki so ga napajale litij-ionske baterije z zmogljivostjo 12 kWh, dodali tudi 254-kubični motor z notranjim izgorevanjem, ki je bil postavljen v vlogo generatorja in je tako polnil baterije, ko je bilo to potrebno (motor tako ni imel neposrednega vpliva na pogon).
audi a1 e-tron elektricni avtomobil notranjost
Notranjost konceptnega A1 e-tron je razkošna in sodobna

Koncepti Audi A1 e-tron, s katerim so se udeležili dirke je z enim polnjenjem sposoben prevoziti 50 kilometrov, baterije pa je moč napolniti v treh urah oziroma v 30 minutah s pomočjo priključka za hitro polnjenje. Ali je nastop na dirki z električnim konceptom tudi napoved, da bomo kaj kmalu ugledali Audijev električni avtomobil v serijski proizvodnji?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *