Električni KTM Freeride prihaja 2012 – cena pod 10.000 evri

ktm freerideŽe meseca marca smo pisali o tem, da je KTM-jev električni kros model vse bližje in bližje serijski proizvodnji in sedaj so se v javnosti pojavile informacije, da naj bi bil električni kros motor »oranžnih iz Mattighofna« kupcem na voljo prihodnje leto oziroma kot model za leto 2012. Čeprav so te informacije prišle na plan ob predstavitvi na milanskem salonu EICMA 2010 pa je sedaj znana še okvirna cena.

ktm freeride

ktm freerideŽe meseca marca smo pisali o tem, da je KTM-jev električni kros model vse bližje in bližje serijski proizvodnji in sedaj so se v javnosti pojavile informacije, da naj bi bil električni kros motor »oranžnih iz Mattighofna« kupcem na voljo prihodnje leto oziroma kot model za leto 2012. Čeprav so te informacije prišle na plan ob predstavitvi na milanskem salonu EICMA 2010 pa je sedaj znana še okvirna cena.

Že meseca marca smo pisali o tem, da je KTM-jev električni kros model vse bližje in bližje serijski proizvodnji in sedaj so se v javnosti pojavile informacije, da naj bi bil električni kros motor »oranžnih iz Mattighofna« kupcem na voljo prihodnje leto oziroma kot model za leto 2012. Čeprav so te informacije prišle na plan ob predstavitvi na milanskem salonu EICMA 2010 pa je sedaj znana še okvirna cena.

ktm freeride
KTM Freeride naj bi stal manj kot 10.000 evrov.

KTM Freeride naj bi tako stal manj kot 10.000 evrov, s tem pa bo neposreden tekmec ostalim električnim kros modelom proizvajalcev Swiss, Quantya in Zero Motorcycles, ki imajo v svoji ponudbi električne motorje cenejše od desetih tisočakov. Kot smo na našem portalu že pisali, bo KTM Freeride postregel s približno 30 »konji« moči in 43 Nm navora pri 500 vrtljajih, okvir motocikla bo izdelan iz mešanice jekla in aluminija, za napajanje elektromotorja pa bo skrbel litij-manganski baterijski sklop s kapaciteto 2,5 kWh. Te številke bi znale KTM postaviti na vrh med električnimi kros modeli, vendar bo za takšno trditev potrebno počakati do prvih testiranj, kjer bomo lahko potrdili ali ovrgli ta ugibanja, saj so številke na papirju nekaj povsem drugega kot v praksi.

KTM-ju bo pri uveljavljanju na trgu električnih motorjev zagotovo lažje kot podjetjem, ki se ukvarjajo izključno s proizvodnjo »brez-emisijskih« motociklov.  Avstrijci imajo namreč široko prodajno mrežo po vsem svetu in so kot motoristična znamka dobro uveljavljeni, še posebej med kros in enduro modeli, kjer veljajo za najboljše, kar si motoristi lahko želijo. Ali bo KTM-ju to uspelo tudi v novem segmentu, v katerega vstopajo prihodnje leto? To bo pokazal čas.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *