Koncept: Honda CR-Z Hybrid Mugen – s prisilnim polnjenjem dosegli 200 konjev

hhonda cr-z mugenČeprav bi Honda ob razvoju hibridnega športnega avtomobila CR-Z lahko le temu namenila še več športnih detajlov, le tega niso storili, saj je s tem CR-Z privlačen tudi širšemu krogu kupcev, ki ne želijo čisto športnega avtomobila. Vendar ne smemo pozabiti na hišnega predelovalca Honde, oddelek Mugen, ki skrbi, da so Hondini avtomobili hitri, športni in lažji v primerjavi s serijskimi izvedbami. To bodo kot kaže storili tudi z hibridom CR-Z.

hhonda cr-z mugen

hhonda cr-z mugenČeprav bi Honda ob razvoju hibridnega športnega avtomobila CR-Z lahko le temu namenila še več športnih detajlov, le tega niso storili, saj je s tem CR-Z privlačen tudi širšemu krogu kupcev, ki ne želijo čisto športnega avtomobila. Vendar ne smemo pozabiti na hišnega predelovalca Honde, oddelek Mugen, ki skrbi, da so Hondini avtomobili hitri, športni in lažji v primerjavi s serijskimi izvedbami. To bodo kot kaže storili tudi z hibridom CR-Z.

Čeprav bi Honda ob razvoju hibridnega športnega avtomobila CR-Z lahko le temu namenila še več športnih detajlov, le tega niso storili, saj je s tem CR-Z privlačen tudi širšemu krogu kupcev, ki ne želijo čisto športnega avtomobila. Vendar ne smemo pozabiti na hišnega predelovalca Honde, oddelek Mugen, ki skrbi, da so Hondini avtomobili hitri, športni in lažji v primerjavi s serijskimi izvedbami. To bodo, kot kažejo zadnja sporočila za javnost, storili tudi s hibridom CR-Z, saj so javnost podražili z nekaj uradnimi fotografijami prototipa CR-Z Hybrid Mugen, končno različico pa naj bi razkrili na Goodwood Festival of Speed v mesecu juliju.
hhonda cr-z mugen
Končnih tehničnih podatkov Mugen Euro še ni predstavil, vendar naj bi 1.5 litrskemu motorju dodali še prisilno polnjenje in tako v kombinaciji z elektromotorjem iz CR-Z iztisnili 197 »konjev« in 245 Nm navora. V sporočilu za javnost je mogoče zaslediti tudi podatek, da so samo šasijo olajšali za več kot 50 kilogramov, takšne številke pa koncept CR-Z Mugen postavljajo ob bok modelu Civic Type R, s katerim naj bi bil povsem konkurenčen na dirki v pospeševanju (t.i. “drag race”).
hhonda cr-z mugen
Kot so še zapisali pri evropski podružnici Mugena, Mugen Euro, je bil njihov prvotni cilj olajšati CR-Z in za 15-odstotkov povečati moč s pomočjo kompresorja. Kot je še zapisal vodja Mugen Euro, Colin Whittamore so tudi predčasni testi porabe goriva spodbudni, saj so ohranili vse tri načine podajanja moči, ki ga ponuja serijski avtomobil, poraba pa se giblje okoli 5,6 litra v načinu »eco« do 9,4 litra na 100 prevoženih kilometrov, ko voznik izbere način »MUGEN«, kateri vklopi tudi prisilno polnjenje. Trenutno je Honda CR-Z Mugen še koncept, vendar skoraj zagotovo lahko pričakujemo, da ga bodo ponudili tudi trgu, obenem pa vsem lastnikom CR-Zja že ponujajo komplet za predelavo.

Katalog vozil: Honda CR-Z

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *