Porschejev dirkalni hibrid druge generacije

porsche 911 gt3r hybridPorsche je odgrnil zavese in razkril drugo različico svojega dirkalnega 911 GT3 R Hybrid 2.0. Nemškemu avtomobilskemu proizvajalecu je uspelo zmanjšati težo elektrificiranega dirkalnika za neverjetnih 20 odstotkov in to predvsem z novostmi hibridnega pogonskega sklopa.

porsche 911 gt3r hybrid

porsche 911 gt3r hybridPorsche je odgrnil zavese in razkril drugo različico svojega dirkalnega 911 GT3 R Hybrid 2.0. Nemškemu avtomobilskemu proizvajalecu je uspelo zmanjšati težo elektrificiranega dirkalnika za neverjetnih 20 odstotkov in to predvsem z novostmi hibridnega pogonskega sklopa.

Porsche je odgrnil zavese in razkril drugo različico svojega dirkalnega 911 GT3 R Hybrid 2.0. Nemškemu avtomobilskemu proizvajalecu je uspelo zmanjšati težo elektrificiranega dirkalnika za neverjetnih 20 odstotkov in to predvsem z novostmi hibridnega pogonskega sklopa.
porsche 911 gt3r hybrid
Dva električna motorja dopolnjujeta »konjenico«, ki prihaja iz šestvalnega bokser motorja nameščenega v zadnjem delu vozila. Tako poleg 470 konjskih moči, ki jih zmore bencinsko gnani agregat, električna motorja poskrbita, da lahko voznik nekaj sekund neprekinjeno koristi še dodatno moč, ki se iz elekričnih motorjev prenaša na sprednji kolesi. Rezultat dveh elektromotorjev, ki so jih povečali iz 60 na 75 kilovatov je resnično osupljiv. V ponovitvah, ki trajajo le nekaj sekun, ima voznik zdaj na voljo dodatnih 200 konjskih moči, ki jih lahko, odvisno od programov, koristi samodejno s stopalko za plin ali sam ročno dodaja moč, naprimer pri prehitevanju. Zahvaljujoč vsem podatkom, ki so jih zbrali iz doseženih časov prejšnje generacije 911 GT3 R Hybridov na dirkališčih, kar jih je mimogrede stalo ogromno denarja, so bili inženirji prav tako sposobni preoblikovati  visokonapetostne komponente vozila.
porsche 911 gt3r hybrid
Nadaljevali so z odstranitvijo velikih dovodov zraka, ki jih je predhodnik imel na zadnjih blatnikih. Nova probleka je tako postala bolj aerodinamična in pomaga, tako pri zmanjšanju porabe goriva, kot tudi doseganju boljšega rezultata dirkalnika. 911 GT3 R Hybrid še vedno uporablja sistem polnjenja baterij prek vztrajnika hibridnega sistema. Baterija in ostale hibridne komponente so sedaj shranjene v varnostno celico, iz karbonskih vlaken, na sovoznikovi strani kabine. V kabini so tudi popolnoma preoblikovali postavitev zaslonov in stikal, ki so sedaj v večini na volanu. Ostala stikala so postavljena na sredinsko konzolo in tvorijo pregledno, osvetljeno tipkovnico, ki je sedaj vozniku bolj vidna in lažja za uporabo, še posebno v temi.
porsche 911 gt3r hybrid
Porsche načrtuje, da se bo z 911 GT3 R Hybridom 2.0 udeližil različnih dirk skozi vse leto, tako kot je to storil s prvim avtomobilom, ki je z udeležbami pričel 24. Junija lanskega leta, v Nürburgringu.

{gallery}hibridi/novice/porsche/gt3r_hybrid/porsche_911_gt3r_hybird_galerija/{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *