Predstavitev: Brammo Empulse – električni naked

brammo empulseZero Motorcycles je ameriški proizvajalec električnih motociklov, ki je na trgu najbolj poznan. Morda zato, ker so bili med prvimi večjimi proizvajalci električnih motociklov, morda zato, ker je njihova ponudba pestra, saj ponujajo tako električni motokros dirkalnik kot povsem klasičen mestni motocikel, katerega poganja elektrika. Kljub temu pa se na trg električnih motorjev uspešno prebija tudi drugi ameriški proizvajalec – Brammo.

brammo empulse

brammo empulseZero Motorcycles je ameriški proizvajalec električnih motociklov, ki je na trgu najbolj poznan. Morda zato, ker so bili med prvimi večjimi proizvajalci električnih motociklov, morda zato, ker je njihova ponudba pestra, saj ponujajo tako električni motokros dirkalnik kot povsem klasičen mestni motocikel, katerega poganja elektrika. Kljub temu pa se na trg električnih motorjev uspešno prebija tudi drugi ameriški proizvajalec – Brammo.

Zero Motorcycles je ameriški proizvajalec električnih motociklov, ki je na trgu najbolj poznan. Morda zato, ker so bili med prvimi večjimi proizvajalci električnih motociklov, morda zato, ker je njihova ponudba pestra, saj ponujajo tako električni motokros dirkalnik kot povsem klasičen mestni motocikel, katerega poganja elektrika. Kljub temu pa se na trg električnih motorjev uspešno prebija tudi drugi ameriški proizvajalec – Brammo. Slednji ima v svoji ponudbi tri modele in sicer model Enertia, Enertia Plus in Empulse. Prva dva modela sta mestna, minimalistično in enostavno oblikoava, električna motocikla, model Empulse pa je pravi naked oziroma bolj spominja na kakšnega »cafe racerja« v novodobni preobleki, ki ga poganja elektrika.
brammo empulse
Brammo ponuja tri različice modela Empulse in sicer Empulse 6.0, Empulse 8.0 in najnovejšega Empulse 10.0. Med seboj se razlikujejo le po dolžini poti, ki so jo sposobni prevoziti z enim polnjenjem oziroma na kratko povedano, po bateriji. V vse tri različice je vgrajen AC sinhronski elektromotor, ki proizvede 40 kW moči in 80 Nm navora. Baterija v vseh treh verzijah je litij-ionska z napetostjo 88.8V. Kot smo že omenili se omenjene različice razlikujejo po kapaciteti baterije. Empulse 6.0 premore baterijo s kapaciteto 6 kWh, srednji model Empulse 8.0 ima 8 kWh baterijo, medtem, ko se najzmogljivejši model, Empulse 10.0 ponaša z baterijo kapacitete 10 kWh. Seveda se zaradi kapacitete razlikuje tudi potreben čas, da električni motocikel Empulse popolnoma napolnite in oznake modelov ne označujejo le kapacitete baterije, pač pa tudi potreben čas za popolno napolnjenje. Tako boste za Empulse 6.0 potrebovali šest ur, za srednji model osem ur, Empulse 10.0 pa potrebuje kar deset ur, da se njegova baterija popolnoma napolni. brammo empulse

Poleg potrebnega časa za popolno napolnjenost baterije se seveda razlikuje tudi domet vsakega modela, zato je pred nakupom Bramma potrebno premisliti za koliko kilometrov dnevno potrebujete električni motocikel. Z najšibkejšo različico je mogoče z enim polnjenjem prevoziti 96 kilometrov, Empulse 8.0 je sposoben premagati 128 kilometrov, medtem, ko z 10.0 lahko lastnik prevozi okoli 160 kilometrov. Kljub različni avtonomiji pa je vsem trem modelom skupna najvišja končna hitrost, saj so vsi sposobni peljati hitreje od 160 kilometrov na uro, kar pa ni malo za »naked« motocikel, na katerem pri takšni hitrosti postane že neudobno zaradi vetra. Takšen motor se najbolje počuti na ovinkasti cesti in v mestih. Brammo Empulse ni med najlažjimi električnimi motocikli, kljub temu pa je njegova teža povsem primerljiva s klasičnimi »naked« motorji. Brammo Empulse 6.0 na tehtnici pokaže 163 kilogramov, 8.0 tehta 176 kilogramov, najtežji pa je najzmogljivejši model, Empulse 10.0, ki premore 190 kilogramov.

{youtube}hDF2EMjir2k{/youtube}

Elektromotor je vpet v lahek aluminijast okvir, ki služi tudi kot nosilec baterij. Celotno šasijo poleg okvirja sestavljajo še sprednje USD vilice OE Spec s kraki premera 43 mm, ki so nastavljive v prednapetosti, kompresiji in povratnem hodu, ter zadnji OE Spec blažilnik, ki ponuja nastavitve v prednapetosti vzmeti in povratnem hodu. Zavorni sistem sestavljata dva sprednja koluta v katera grizeta Nissinovi štiri-batni čeljusti, ter zadnji zavorni kolut v kombinaciji z Brembovo eno-batno čeljustjo. Tudi pnevmatike so za motocikle povsem klasičnih dimenzij, saj so v Brammu na Empulse spredaj namestili gumo dimenzij 120/70-17, ter zadaj 180/55-17, ob nakupu pa vas bodo na platiščih čakale pnevmatike Avon VP2 Supersport.
brammo empulse
Skratka, Brammo Empulse je še eden izmed zanimivejših električnih motociklov, ki je bil razvit na podlagi izkušenj pridobljenih iz dirkanja, saj se je Brammo že leta 2009 udeležil prve dirke električnih motorjev na otoku Man, TTXGP z modelom Enertia TTR. Če bi si želeli lastiti eno izmed različica modela Empulse, jo lahko naročite preko Brammove uradne spletne strani. Za Empulse 6.0 je potrebno odšteti 9.900 evrov z DDV, Empulse 8.0 stane 11,900 evrov (z DDV), najdražji pa je Empulse 10.0, ki bo vaš bančni račun olajšal za 13,900 evrov (DDV je vključen v ceno).

{gallery}elektricni_motocikli/brammo/empulse/empulse_galerija/{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *