Predstavitev: Mission R 2011 – električni superbike

mission_r_rmPo mesecih draženja javnosti s konceptnimi skicami je Mission Motors naposled le predstavil drugo različico električnega super športnega motocikla, Mission R 2011. Bilo je vredno čakati! Motocikel na prvi pogled sploh ne spominja na električnega.

mission_r_rm

mission_r_rmPo mesecih draženja javnosti s konceptnimi skicami je Mission Motors naposled le predstavil drugo različico električnega super športnega motocikla, Mission R 2011. Bilo je vredno čakati! Motocikel na prvi pogled sploh ne spominja na električnega.

Po mesecih draženja javnosti s konceptnimi skicami je Mission Motors naposled le predstavil drugo različico električnega super športnega motocikla, Mission R 2011. Bilo je vredno čakati! Motocikel na prvi pogled sploh ne spominja na električnega. Sprednji del se spogleduje z Ducatijevim modelom 1198, vse skupaj pa se zaključi v ostro zašiljen in dvignjen zadek. Pravi super športnik. Kljub temu, da ga poganja elektrika, ne mislite, da je počasen, saj se brez težav kosa s 600-kubičnimi bencinsko gnanimi motocikli.
thumb_mission_r_1
Za napajanje trifaznega AC indukcijskega elektro motorja, ki je tekočinsko hlajen, skrbi 14,4 kWh baterija oziroma MissionEVT akumulatorski sklop v karbonskem ohišju. To pomeni, da ima baterija v Mission R 2011, 1,9 kWh več kot MotoCzyszov električni športnik e1pc 2010. Seveda sta najbolj pomembna podatka moč in navor. Pogonski sklop tako ponudi 141 »konjev« in zavidljivih 155 Nm navora (od 0 do 6500 vrtljajev), kar je dovolj, da Mission R popelje do najvišje končne hitrosti preko 257 kilometrov na uro. Za prenos moči na zadnje kolo poskrbi enostopenjski menjalnik. Najmanj zavidanja vreden podatek, v primerjavi s klasičnimi motocikli je njegova teža, saj na tehtnici pokaže kar 247 kilogramov, kar je ravno na meji pravil, ki jih predpisuje prvenstvo električnih motociklov TTXGP. Ja, Mission Motors bo s tem električnim motociklom nastopil v prvenstvu TTXGP in poskušal ugnati ostale električne športnike. Celoten pogonski sklop je vpet v RADD oblikovano, štiri delno cevno šasijo, pri kateri so uporabili le najboljše materiale. Tako aluminij kot tudi krom-molibden.
thumb_mission_r_2
Z okvirjem sodelujejo sprednje vilice Öhlins FGR-000 TTX25, ki ponujajo nastavitve v prednapetosti, višini in povratnem hodu, zadaj pa za blaženje skrbi Öhlinsov blažilnik TTX36 v kombinaciji z enostransko nihajno roko iz aluminija, ki omogoča nastavljanje medosne razdalje. Da je Mission R 2011 zares eksotičen električni motocikel, pri katerem so uporabili le najkvalitetnejše elemente, pričajo tudi Marchesinijeva 10-kraka platišča iz magnezija in zavorni sistem, ki je sestavljen iz dveh Brembovih kolutov premera 320 mm ter Brembovima štiri-batnima čeljustma spredaj in 245 mm jeklenega koluta zadaj z Brembovo čeljustjo HPK-2.
thumb_mission_r_15
Mission R 2011 je tudi tehnikalij poln električni super športnik saj omogoča prilagajanje »map« oziroma elektronike za podajanje moči, baterije se polnijo tudi medtem, ko zavirate (regenerativno zaviranje), prav tako pa ponuja brezžično WiFi in 3G podatkovno povezljivost za prenos podatkov. Vse tiste navdušence, ki se jim ob branju tehničnih podatkov cedijo sline in bi si omenjeni motor želeli preizkusiti na kakšnem dirkališču, naj razočaramo, saj le ta trenutno še ne bo naprodaj. Mission Motors ga je izdelal za udeležbo na TTXGP, vendar kljub temu ostaja upanje, saj veliko ostalih proizvajalcev najprej pripravi dirkalni motocikel, ki služi kot osnova za cestni model. Skratka, Mission R 2011 je električni »superbike« z zadnjo generacijo pogonske tehnologije, ki jo premore podjetje.

{gallery}elektricni_motocikli/mission_motors/mission_r_2011/mission_r_galerija/{/gallery}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *